Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Swap 1.9 jtd: 105 -> 155

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Klakierr
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Starogard Gdański
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.9JTD, 2000r.
    Postów
    749

    Domyślnie Swap 1.9 jtd: 105 -> 155

    Cześć wszystkim!
    Zakładam wątek w kategorii 156 (mimo, że mam 145) bo chciałbym się dowiedzieć na jakie trudność mógłbym natrafić zmieniając silnik ze 105 konnego CF2, na 115 konny CF3.
    Serduszko mojego Miętuska jest na wykończeniu, dlatego myślę o zmianie. No a jeśli zmieniać, to czemu nie na coś lepszego?
    Zmienna geometria, charakterystyka i możliwości 115 mi się znacznie bardziej podobają.
    Jeśli kupiłbym rozbitą 156/147 to co bym musiał przełożyć? Silnik z turbiną, kable, komputer - czy coś jeszcze?
    Ktoś przeprowadzał taką operacje? Jakich problemów się spodziewać?


  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Reggie4ever
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156 SW 1.9 JTD 16V TI
    Postów
    331

    Domyślnie

    Silnik z osprzętem, wiązka silnika, komputer najlepiej z immo i stacyjką ale to tylko od 156 ponieważ nie ma CANa tak jak 147. Na bbtp kolega QBOSS robi taką operację w Bravo, poczytaj, powinien podzielić się szczegółami.

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Klakierr
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Starogard Gdański
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.9JTD, 2000r.
    Postów
    749

    Domyślnie

    Imo da sie ominac?

    Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka


  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Reggie4ever
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156 SW 1.9 JTD 16V TI
    Postów
    331

    Domyślnie

    Da się ale to wydatek, a tak jak masz dawcę to przekładasz i po problemie.

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Klakierr
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Starogard Gdański
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.9JTD, 2000r.
    Postów
    749

    Domyślnie

    Tylko wtedy dwa kluczyki... A to po prostu mi sie nie podoba

    Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka


  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Reggie4ever
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156 SW 1.9 JTD 16V TI
    Postów
    331

    Domyślnie

    Możesz przełożyć bebechy do swojego kluczyka i nie zmieniasz stacyjki

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Klakierr
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Starogard Gdański
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.9JTD, 2000r.
    Postów
    749

    Domyślnie

    Samą pestke, tak?

    Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka


  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Reggie4ever
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156 SW 1.9 JTD 16V TI
    Postów
    331

    Domyślnie

    Tak samą wkładkę z kluczyka

Podobne wątki

  1. SWAP z 2,5 na 3,0/3,2
    Utworzone przez markus w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-12-2019, 21:12
  2. [GTV Spider] Swap 3.0 24v
    Utworzone przez ar4me w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-02-2015, 11:53
  3. SWAP 156 1.6 TS na 2.5 V6
    Utworzone przez chudydegie w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 31-10-2014, 11:58
  4. Swap v6 do 147
    Utworzone przez sabotagepl w dziale 147
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 01-04-2014, 19:56
  5. SWAP z 2.5 na 3.0 24V
    Utworzone przez h0se166 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 09:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory