Wiem, że zapewne docisk, ale zanim rozbiorę chciałbym sprawdzić inne możliwości. Jakieś pomysły?
Dla ścisłości sprzęgło się nie ślizga, ale za to chyba nie do końca wysprzęgla (biegi potrafią wchodzić dosyć ciężko).
Czy V6 TB ma dwumasę?
Wiem, że zapewne docisk, ale zanim rozbiorę chciałbym sprawdzić inne możliwości. Jakieś pomysły?
Dla ścisłości sprzęgło się nie ślizga, ale za to chyba nie do końca wysprzęgla (biegi potrafią wchodzić dosyć ciężko).
Czy V6 TB ma dwumasę?
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Zacznij od sprawdzenia wężyków. Z czasem zmniejsza się przekrój i dlatego ciężko chodzi pedał. Sprawdź czy nie jest skrzywiona dzwignia na pedale sprzęgła ta co łączy się z pompką sprzęgła.
Nie masz dwumasy.
A jak puścisz sprzęgło to pedał wraca szybko czy wolno?
Moje Alfy
AR 166 Sportronic LPG, 2.5 24v
AR 166 3.0 Sportronic
AR 166 Manual 3.0 => swap r5 q4
AR 164 3.0 24v, Q2, Motronic ME 2.1, ABS+EBD, 6speed
Gtv_Spider 2.0=> swap 3.0 24v
Oraz
Delta III 1.75 k04
Espace IV 3.5
Dzięki za odpowiedź.
Pedał wraca wolno. O przewodach pomyślałem, o dźwigni nie. Gość, od którego kupiłem tę alfę twierdzi, że sprzęgło było robione. Zwykle zlewam takie gadanie, ale ten nie wydawał się bredzić, więc może sam docisk jest jednak ok.
Tak więcej pytań zadając - łożysko jest pchane, czy ciągnione?
Pzdr,
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Zacznij od wymiany przewodów. To najtańsza opcja i powinno być normalnie po wymianie.
Łożysko oporowe powinno być ciągnięte w FL.
Moje Alfy
AR 166 Sportronic LPG, 2.5 24v
AR 166 3.0 Sportronic
AR 166 Manual 3.0 => swap r5 q4
AR 164 3.0 24v, Q2, Motronic ME 2.1, ABS+EBD, 6speed
Gtv_Spider 2.0=> swap 3.0 24v
Oraz
Delta III 1.75 k04
Espace IV 3.5
Dzięki.
Sprawdzę przewody i dam znać.
- - - Updated - - -
ar4me - widzę w twojej sgnaturce 6 biegów. Skąd skrzynia?
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Skrzynia od 166 3.0
Moje Alfy
AR 166 Sportronic LPG, 2.5 24v
AR 166 3.0 Sportronic
AR 166 Manual 3.0 => swap r5 q4
AR 164 3.0 24v, Q2, Motronic ME 2.1, ABS+EBD, 6speed
Gtv_Spider 2.0=> swap 3.0 24v
Oraz
Delta III 1.75 k04
Espace IV 3.5
Ale do 12V nie podejdzie?
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
166 2.0 turbo i 3.0 ma taką samą skrzynię. W moim temacie w poście 25 wrzuciłem fotki różnic. http://www.forum.alfaholicy.org/33_1...ml#post1643986
Moje Alfy
AR 166 Sportronic LPG, 2.5 24v
AR 166 3.0 Sportronic
AR 166 Manual 3.0 => swap r5 q4
AR 164 3.0 24v, Q2, Motronic ME 2.1, ABS+EBD, 6speed
Gtv_Spider 2.0=> swap 3.0 24v
Oraz
Delta III 1.75 k04
Espace IV 3.5
Dla potomnych.
Za poradą z alfabb wywaliłem restryktor przed wysprzęglikiem. Roboty 10 minut łącznie z wymontowaniem puszki filtra powietrza.
Sprzęgło jak w nowym aucie.
Ostatnio edytowane przez premek ; 04-08-2015 o 21:52
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...