Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Czyszczenie tłumika - 147 FL

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar konrad53
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Oświęcim
    Auto
    147 FL
    Postów
    875

    Domyślnie Czyszczenie tłumika - 147 FL

    Witam, kilka razy już oczyszczałem tłumik i malowałem na czarno ale warstwa rdzy jest zbyt duża. Wyczytałem, że tą warstwę która odpada mogę w całości oderwać i wtedy pomalować żaroodporną farbą. Mogę? Nie zrobi się żadna dziura w tłumiku? Do dyspozycji mam tylko podnośnik więc wygodniej byłoby nawet nie odrywać całości tylko warstwę widoczną ale chyba jak już odrywam to muszę wszystko? Tak to wygląda:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	13918627_1052461721474999_1574103330_o.jpg
Wyświetleń:	15
Rozmiar:	149.3 KB
ID:	207130

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar m4tinez
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 120KM FL
    Postów
    1,062

    Domyślnie

    Tłumik jest tak jakby 3 warstwowy, po prostu składa się z 3 warstw blachy. Sam u siebie zastanawiałem się nad oderwaniem tej pierwszej blachy, jednak postawiłem na nowy wydech, choć nie ukrywam że w brata alfie tak zrobiliśmy, wierzchnią warstwę blachy zerwaliśmy a raczej z przerdzewienia sama odpadła

  3. #3
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    Tłumik widać zmęczony życiem. Jeśli pierwsza warstwa odpadła, to ja bym się nie bawił w rekonstrukcję. Nowy to nie majątek ponad "stówkę" dasz i masz spokój na lata. http://allegro.pl/listing/listing.ph...y%20alfa%20147

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar konrad53
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Oświęcim
    Auto
    147 FL
    Postów
    875

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	13918880_1052597114794793_1094711419_o.jpg
Wyświetleń:	16
Rozmiar:	92.3 KB
ID:	207150

    Tak to wygląda w tej chwili. Odrywałem tylko tą warstwę, na razie nic nie czyściłem. Tylko oderwać od dołu już jest ciężko bo nie mam ku temu warunków, a dwa to trochę szkoda bo tam nie jest ta warstwa w ogóle zniszczona. Kusi mnie przez to podwójny może zeszlifuję tą rdzę, zamaluje sprayem na czarno i jakiś czas tak pojeżdżę a w niedługim czasie zainwestuje w nowy? Czy jednak robić to? Czym taniej tym lepiej, wiadomo. Jednak przy zmianie już wpadłby podwójny raczej.

  5. #5
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    Rób jak chcesz,jak już pisałem ja bym się w to już nie bawił. Cena nie powala

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar konrad53
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Oświęcim
    Auto
    147 FL
    Postów
    875

    Domyślnie

    Na 90% zainwestuję w nowy, ale chcę jakoś względnie ogarnąć obecny żeby pojeździć zanim kupię nowy. Obecnie jest tak jak na zdjęciu w poście wyżej. Bez problemu mogę oderwać jeszcze kawałek tej warstwy od spodu i pomalować na czarno to co jest widoczne? Chodzi o to, żeby jakiś czas pojeździć z tłumikiem ze zdartą pierwszą warstwą od strony widocznej a na pozostałej części byłyby wszystkie warstwy. Nie ma wpływu na funkcjonalność to, że z części będzie oderwana warstwa a z części nie?

  7. #7
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    Cytat Napisał konrad53 Zobacz post
    Na 90% zainwestuję w nowy, ale chcę jakoś względnie ogarnąć obecny żeby pojeździć zanim kupię nowy. Obecnie jest tak jak na zdjęciu w poście wyżej. Bez problemu mogę oderwać jeszcze kawałek tej warstwy od spodu i pomalować na czarno to co jest widoczne? Chodzi o to, żeby jakiś czas pojeździć z tłumikiem ze zdartą pierwszą warstwą od strony widocznej a na pozostałej części byłyby wszystkie warstwy. Nie ma wpływu na funkcjonalność to, że z części będzie oderwana warstwa a z części nie?
    możesz pojeździć z tym tak jak jest

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar konrad53
    Dołączył
    10 2014
    Mieszka w
    Oświęcim
    Auto
    147 FL
    Postów
    875

    Domyślnie

    w sumie jak samo odpadało to też prawie nie było tej warstwy, tylko ją przyciąłem żeby było ładniej
    dzięki

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Wymiana oleju, czyszczenie odmy, czyszczenie filtru modułu MA.
    Utworzone przez bubu321 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 1136
    Ostatni post / autor: 22-02-2025, 08:05
  2. Końcówka tłumika
    Utworzone przez Maydrax w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 26-10-2015, 10:42
  3. [159] Czyszczenie przepustnicy, czyszczenie EGR
    Utworzone przez _jedrek_ w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 12-03-2014, 23:58
  4. Mocowanie tłumika
    Utworzone przez ziomek_z w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 27-08-2013, 19:59
  5. Gwizdek do tłumika
    Utworzone przez fire998 w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 04-02-2012, 10:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory