Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Audio w 156 / kłopoty z sygnałem

Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6

Domyślnie Audio w 156 / kłopoty z sygnałem

Witam!
    1) Moja AR 156 jest wyposażona w sterowanie radiem przyciskami z koła kierownicy, co nadmienię zwiększa bezpieczeństwo. Czy zmieniając radio na inne jest możliwość by współpracowało ono z przyciskami z kierownicy?
    2) Antena radiowa w mojej AR jest umieszczona w szybie. Nie wiem czy dlatego, czy po prostu ten typ tak ma, ale odbiór stacji radiowych nie jest najlepszy, zanika sygnał, czasem trzeszczy, RDS się gubi i takie tam, czy jest jakiś sposób by poprawić odbiór? Np. poprzez montaż jakiegoś wzmacniacza antenowego? Nie znam się na tym, dlatego pytam.

Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

pitt24
    Gość

Domyślnie re: Audio w 156 / kłopoty z sygnałem

U mnie po włączeniu ogrzewania tylniej szyby nawet stacja o.Tadeusza zanika

Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6

Domyślnie

Może jednak pozostanę przy seryjnym balupunkcie. (Jakie macie zdanie o tym odbiorniku?) Natomiast podjadę do znajomego elektromechanika, który zna się na audio bardzo dobrze, może on poleci mi jakieś dogodne rozwiązanie. Nie chciał bym montować zewnętrznej anteny, bo psuła by bryłę samochodu, a poza tym do wiercenie otworu w nadwoziu... No chyba, że jakaś antenka na kleju na tylną szybę? Chyba gdzieś takie widziałem...
    Nie wiem O. Dyrketor jest u mnie słyszalny przy ogrzewaniu tylnej szyby, bo jeszcze go nie używałem
    Dzięki za odp.

Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

Użytkownik Romeo Avatar Siekier
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 156 1,8TS

Domyślnie