Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Kilka parametrów

  1. #1
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie Kilka parametrów

    Witam

    Potrzebuję kilku parametrów na biegu jałowym (silnik 1.8/2.0):

    Parametry to(napisać dla jakiej prędkości obrotowej i silnika):
    -Air mass flow
    -Air flow meter voltage
    -Filtered Load
    -Injection time
    -Injection time correction
    -Required Idle Air flow
    -TPS absolute output

    To tyle, będę bardzo wdzięczny

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - brakuje takich parametrów jak:
    -- temperatura silnika
    -- pożadane obroty biegu jałowego
    -- jaki jest stan ustawienia rozrzadu ?
    -- TRA, poniewaz od niego zależy inj Time.
    -- sonda lambda od niej zależy inj time, TRA

    - silnik AR 156 TS 2.0 tunningowany elektronicznie MOD 0.66,
    - rozrząd przestawiony o 1 impuls z czujnika położenia i obrotów wału korbowego,
    - wał wydechowy w punkcie GMP, wałek ssący cofnięty o 5 stopni od GMP.
    - GMP rozrządu i GMP wału korbowego zgodne.

    -Air mass flow 11.20 kg/h, obroty 880 obr/min, temperatura silnika 77 stopnie C
    -Air flow V 1470 mv
    -Filtered Load 1500 usek
    -Inj time 3323 usek
    -Inj time cor 0.68 msek
    -Required Idle Air flow 1.12 kg/h
    -TPS absolute output 30.49 stopnia
    - speed 840 obr/min
    - target idle speed 850 obr/min
    - speed high resolution 860 obr/min
    - advanced angle 9.75 stopnia
    - throttle valve angle 2.81 stopnia
    - lambda regulation row 1 --> 0.98
    - lambda OK
    - TRA = 54 msek.
    - FRA = 0.97
    - ponizej logi + zrzuty.
    --

    http://rapidshare.com/files/373977754/10-04-09.rar.html
    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 09-04-2010 o 20:10
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Ehh Bubu, potrzebuję tego na biegu jałowym i po nagrzaniu się silnika oczywiście - temperatura, pożądane obroty itd. nie są mi potrzebne chodź wiem, że może być duży load/lewe powietrze i może nie osiągnąć tych obrotów,temperatura za niska (termostat), przesunięty o ząbek rozrząd itd. liczę się z tymi błędami.

    Albo jak masz to napisz parametry fabryczne jeśli można dla obu silników.

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - nie mam parametrów fabrycznych, posiłkuje sie tym co mam z alfadiaga oraz pomiary z aut kolegów.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Wyświetlanie parametrów ECU na liczniku
    Utworzone przez maly_777 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 761
    Ostatni post / autor: 31-07-2023, 17:03
  2. [147 TS 1.6] zerowanie parametrów adaptacyjnych.
    Utworzone przez bubu321 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 07-07-2016, 11:20
  3. Reset parametrów adaptacyjnych V6 24V
    Utworzone przez Mat85 w dziale 166
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 15-02-2016, 21:53
  4. Wykres parametrów silnika
    Utworzone przez kylo1990 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-11-2011, 18:06
  5. [156] reset parametrów.......
    Utworzone przez slow w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-05-2008, 12:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory