Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: kolejny problem z ciśnieniem paliwa

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    milanówek
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 km '99
    Postów
    8

    Domyślnie kolejny problem z ciśnieniem paliwa

    Witam, przejde od razu do rzeczy. Około tydzień temu, stałem na światłach i auto nagle zgasło (bez żadnych wcześniejszych obiawów typu falowanie obrotów itp.) po chwili mormalnie zapalił z tym że w czasie jazdy pare razy szarpneło, jak by brakowało paliwa. Wróciłem do domu, zgasiłem silnik i od tamtej pory alfa nie zapala. Po powrocie oczywiście podłączyłem pod kompa - brak błędów, po kilku próbach uruchomienia pojawił się błąd - za niskie ciśnienie na listwie (było 180bar), wyczyściłem regulator, kolejna próba - nie zapala, brak błędów, ciśnienie ok.400 bar. następnie wymieniłem o-ringi na regulatorze i znowu - nie zapala, brak błędów, ćiśnienie 500-550 bar.
    Kiedyś miałem podobny problem, ale wtedy pomogło wyczyszczenie regulatora, poza tym czasami falowały mi obroty (+/-50 obr/min) pomyślałem że to na pewno regulator, kupiłem nowy i to samo - nie zapala, brak błędów, ciśnienie 500 bar. przy włączonym zapłonie FES pokazywał otwarcie regulatora 40%.
    Skończyły mi się pomysły co dolega mojej belli.
    Filtr paliwa wymieniony ok 3 miesiące temu, pompa paliwa sprawna (nawet wyjełem żeby wyczyścić ale była czyściutka). Bezpieczniki i włącznik uderzeniowy tez sprawdzone.
    Jeszcze dodam że nigdy nie miałem problemów z rozruchem, zawsze paliła "na dotyk"
    Jak by ktoś z Was miał jakiś pomysł to bardzo proszę o pomoc

  2. #2
    Syl66
    Gość

    Domyślnie

    Trzeba sprawdzić czy podczas kręcenia z przewodów nadmiarowych przy wtryskiwaczach paliwo wycieka.Jeżeli paliwo się pokazuje to na próbę wymieniłbym czujnik wału bo to z niego bierze sygnał do otworzenia wtryskiwaczy.

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    milanówek
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105 km '99
    Postów
    8

    Domyślnie

    Syl66, nie bardzo wiem o które przewody chodzi, czy o przelewy z wtrysków?
    Gdzie znajduje sie czujnik połorzenia wału (wiem że gdzieś przy kole zamachowym), chodzi mi o to czy jest do niego dostęp od góry po otwarciu maski.

    ---------- Post added at 16:17 ---------- Previous post was at 14:52 ----------

    coś jeszcze mi się przypomniało o czym nie wspomniałem, wsześniej po włączeniu zapłonu pompa w baku pracowała ok. 3 sekund a teraz jest to coś ok 1 sekundy.
    Czy to jest normalne że tak krótko pompa pracuje?

Podobne wątki

  1. Klimatyzacja. Problem z ciśnieniem.
    Utworzone przez krzysi1991ek w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 09-06-2015, 16:28
  2. Problem z ciśnieniem paliwa + rozwianie wątpliwości
    Utworzone przez saddam_2006 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-03-2015, 16:38
  3. 147 2.0 ts. problem z ciśnieniem oleju.
    Utworzone przez drq777 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-03-2015, 10:25
  4. [155] Problem z ciśnieniem oleju
    Utworzone przez Kotlet w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 14-08-2010, 23:01
  5. [155] problem z ciśnieniem oleju
    Utworzone przez Nicolo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 01-03-2010, 18:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory