Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Stuka po remoncie...1.8TS

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie Stuka po remoncie...1.8TS

    Witam.

    Temperatura ok.5C,odpalam cisza.Po 30s zaczyna stukać metalicznie/klekocząco
    Nurkując pod maskę stukanie wydobywa się z pod pokrywy zaworów...
    Z pod podwozia stuka z okolic dołu silnika......może to myli....

    Silnik po remoncie
    wał 1 szlif
    nowe panewki główne i kor.
    nowe swożnie
    tłoki stare (2 razy sprawdzane)
    głowica po pełnym remoncie/sprawdzeniu
    korby ok

    Wlałem dobry srodek na popychacze liqy moli i nic to nie dało

    Po rozgrzaniu do 90C stuka tylko czasami na jalowym.
    Od 1200 do 8000 obr jest cisza.

    Panewka??? Chyba nie...kręce do 8000obr i nic sie nie dzieje, przyśpieszenie ok, oleju nie pali.
    Po remoncie przejechanie ok 30kkm
    Olej Valvoline 10W60
    Ostatnio edytowane przez kabanow ; 14-01-2012 o 23:51

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Piotrek 156
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 98r.
    Postów
    99

    Domyślnie

    Nie powiem co to może być ale wydaje mi sie że nie powinno się kręcić silnika do takich obrotow zaraz po remoncie. Niepowinienes przekraczac 3000 tys przez jakies 3000 km

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotrek 156 Zobacz post
    Nie powiem co to może być ale wydaje mi sie że nie powinno się kręcić silnika do takich obrotow zaraz po remoncie. Niepowinienes przekraczac 3000 tys przez jakies 3000 km
    Po remoncie zrobił 30 tyś.km

    ---------- Post added at 01:03 ---------- Previous post was at 01:02 ----------

    Nagraj najlepiej dźwięk i wrzuć gdzies bo tak ciężko ruszyć ten temat.
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Piotrek 156
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 98r.
    Postów
    99

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jony88 Zobacz post
    Po remoncie zrobił 30 tyś.km

    ---------- Post added at 01:03 ---------- Previous post was at 01:02 ----------

    Nagraj najlepiej dźwięk i wrzuć gdzies bo tak ciężko ruszyć ten temat.
    no tak źle przeczytałem. Już się przestraszyłem ze od razu taki palnik

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotrek 156 Zobacz post
    Nie powiem co to może być ale wydaje mi sie że nie powinno się kręcić silnika do takich obrotow zaraz po remoncie. Niepowinienes przekraczac 3000 tys przez jakies 3000 km
    Docieranie przez 3k to dosc dlugo, a jezdzic powinno sie do max momentu obrotowego bez gwlatownych redukcji. Jezeli powyzej 1200 jest cisza i silnik pracuje plynnie to raczej nie panewka
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Kolego, skontroluj stan oleju

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    wariata masz nowego?ew.naprawianego?panewke na nim zmieniles?

    ---------- Post added at 12:44 ---------- Previous post was at 10:04 ----------

    popychacz może któryś,panewka korbowa to byłby szczyt...

  8. #8
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    alfa romeo 166 2,4 jtd rok 1999
    Postów
    121

    Domyślnie

    wariator sprawdź. Jeśli zaczyna chodzić jak diesel to może być to. Sprawdź też ustawienie zaworów mogło sie zmienić po remoncie i teraz po dotarciu.

  9. #9
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Opel Vectra B, Alfa Romeo 156, 1,6 TS
    Postów
    246

    Domyślnie

    Też obstawiam wariator ewentualnie któryś z popychaczy daje o sobie znać. Gdyby stukała panewka to stukała by w całym zakresie obrotów. Sprawdź jeszcze ciśnienie oleju, może być tak że zmęczona pompa nie daje takiego ciśnienia na wolnych obrotach i w efekcie stuka/stukają popychacze ze względu na zbyt niskie ciśnienie oleju

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Zalezy jaki to dokladnie dzwiek,cisnienie mozna profilaktycznie sprawdzic na pewno nie zaszkodzi

Podobne wątki

  1. [159] raz stuka, raz nie stuka, dziwne objawy
    Utworzone przez michaaaal6 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 08-10-2014, 18:01
  2. Po remoncie...
    Utworzone przez LukiPuki w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-02-2013, 13:35
  3. Silnik po remoncie..
    Utworzone przez Mart w dziale 147
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 12-12-2012, 22:19
  4. Po remoncie je olej!
    Utworzone przez bystrixx w dziale 156
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post / autor: 17-01-2010, 09:35
  5. Niby po remoncie...[156]
    Utworzone przez provokator w dziale 156
    Odpowiedzi: 72
    Ostatni post / autor: 25-06-2008, 22:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory