Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Problem ze sterowaniem sprzęgła - wysprzęglik / pompa ?

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar lupo7
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Postów
    148

    Domyślnie Problem ze sterowaniem sprzęgła - wysprzęglik / pompa ?

    Nadeszły mrozy i nadeszły problemy ze sprzęgłem.
    W czasie mrozu gdy nacisnę sprzęgło to zostaje w podłodze... po rozruszaniu
    zaczynało działać lepiej więc myślałem że to wina starego płynu którego dawno
    nie wymieniałem więc ma pewnie już sporo wody,
    jednak problem się pogłębił sprzęgło już prawie nie wysprzęgla,
    a jest w sumie gorzej gdy już silnik się nagrzeje.
    Jak troszkę popompuję pedałem to przez moment się da zmieniać biegi a po chwili już nie.
    Wysprzęglik zmieniałem w zeszłym roku czyli pozostaje pompa, może jakoś układ się
    sam zapowietrzył??
    Miał ktoś podobny problem?
    Wycieków nie zauważyłem, poziom płynu ok.
    Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB + Brera 2.4 JTD + Maserati Quattroporte M139

  2. #2

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar lupo7
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Postów
    148

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rafał Zobacz post
    jesli jest luz na łozysku sprzegłowym to sie ono klinuje i podczas mrozów nie pracuje poprawnie, stad moze byc taki efekt. odker wysprzeglik i zobacz czy wybierak skrzyni sprzegła chodzi luzno - ( 3 sruby 8" klucz 13)
    hmmm komplet sprzęgła (docisk, tarcza, łożysko) był wymieniany ok 50 tys km temu ale też to sprawdzę
    Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB + Brera 2.4 JTD + Maserati Quattroporte M139

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 164 & AR 166
    Postów
    465

    Domyślnie

    Sprawdź czy przewody gumowe są drożne. Mogła guma spuchnąć i zablokować przepływ.
    Moje Alfy
    AR 166 Sportronic LPG, 2.5 24v
    AR 166 3.0 Sportronic
    AR 166 Manual 3.0 => swap r5 q4
    AR 164 3.0 24v, Q2, Motronic ME 2.1, ABS+EBD, 6speed
    Gtv_Spider 2.0=> swap 3.0 24v

    Oraz
    Delta III 1.75 k04
    Espace IV 3.5

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar lupo7
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Postów
    148

    Domyślnie

    Nie mam teraz dostępu do auta - ile w sumie jest przewodów elastycznych?
    Na pewno 2: wysprzęglik-tłumik i tłumik-"rura" (wg ePER) ale następny, ta "rura", jest metalowa
    czy gumowa?
    Czy da się te przewody gdzieś poza ASO kupić czy uderzyć od razu do
    zakładu typu hydraulika siłowa
    Alfa Romeo 164 2.0 V6 TB + Brera 2.4 JTD + Maserati Quattroporte M139

Podobne wątki

  1. Pompa czy wysprzęglik?
    Utworzone przez BB85 w dziale 147
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 23-03-2014, 17:42
  2. Pompa sprzęgła czy wysprzęglik
    Utworzone przez lukis w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 18-10-2013, 13:29
  3. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-02-2011, 16:55
  4. [156] wysprzęglik czy pompa??
    Utworzone przez LUKI83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 09-02-2011, 08:01
  5. pompa sprzęgła czy wysprzęglik?
    Utworzone przez Malita w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-07-2009, 08:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory