Witam jak zmienić kąty w AR 147 (przód) co odkręcić, przestawić, generalnie chodzi mi o to że patrząc na przód auta kola górą wchodzą za bardzo do środka, przez co podejrzewam że obija mi nakrętki od gwintu :/
Witam jak zmienić kąty w AR 147 (przód) co odkręcić, przestawić, generalnie chodzi mi o to że patrząc na przód auta kola górą wchodzą za bardzo do środka, przez co podejrzewam że obija mi nakrętki od gwintu :/
Było AR 145 Boxer 1,6---> Blu Inca AR 147 JTD 1,9 115KM +
co Ci obija???
kątów nie zmienisz, chyba że powyginasz zwrotnice lub inaczej przerzeźbisz zawias
Jedynie podnosząc zawieszenie zmienisz kąt pochylenia koła.Masz pewnie mocno obniżone.
o to chodzi ze nie jest aż tak nisko, irytuje mnie to strasznie czemu się taki kąt zrobił, skoro są alfy posadzone wiele niżej np:. http://img846.imageshack.us/img846/9681/twaalfajan8.jpg
kolega mac!ek zapytał co obija, nakrętki o tą górną cześć łapy do której przyczepiona jest zwrotnica i wahacz górny (nie wiem jak się to fachowo nazywa)
daje zdjęcie poglądoweszczała pokazuje gdzie nakrętka uderza podczas gdy zaczyna pracować amortyzator
Było AR 145 Boxer 1,6---> Blu Inca AR 147 JTD 1,9 115KM +
jaka nakrętka uderza w zwrotnicę???
od regulacji wysokości amortyzatora
Było AR 145 Boxer 1,6---> Blu Inca AR 147 JTD 1,9 115KM +
masz nieseryjne kolumny?
zdjęcie bardzo by pomogło
zdjęcia porobię jutro, nie wiem za bardzo o co chodzi z tą kolumną ale oprócz amortyzatora i sprężyn to reszta jest seria...
Było AR 145 Boxer 1,6---> Blu Inca AR 147 JTD 1,9 115KM +
jak Ci sie robi duży minus z przodu zawias w dobrego przeglądu szczególnie dół.
inwestując w dobre zawieszenie można zyskać taką regulację bez "rzeźbienia"