Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: po przekręceniu kluczyka na zero , silnik dlaje pracuje, pomocy

  1. #1
    Pawel8513
    Gość

    Domyślnie Silnik nie gaśnie po wyłączeniu zapłonu

    Witam , pewnie znacie mnie juz z wczesniejszych problemów z moja alfa
    wymieniłem pompe i silnik odpalił normalnie wszystko jest ok
    ale , jak przekręce kluczyk na zero czyli wyłączam silnik to auto pracuje jeszcze ze 3 sekundy po czym dopiero gaśnie, czy to coś poważnego ?
    dla mnie to troche dziwne..

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Może przepustnica nie od razu się zamyka ze względu na brud?

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,618

    Domyślnie

    Masz dwie opcje, albo regulator paliwa się zacina i nie odcina dopływu paliwa, albo to początek "choroby szalonych diesli" (turbina puszcza olej w dolot) - poważna sprawa która może doprowadzić do zniszczenia silnika
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #4
    Pawel8513
    Gość

    Domyślnie

    a czy to moze byc wina sterownika komputera ?
    czyli cos z prądem ?

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar tomek921
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Częstochowa/Kłobuck
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD CF2
    Postów
    906

    Domyślnie

    Ściągnij rurę od IC do kolektora dolotowego i zobacz czy bardzo zażygane olejem i czy Ci oleju nie ubyło. Jeśli tak to dopóki turbiny nie zregenerujesz ja bym Ci jazdę Bellą odradził bo zarżniesz silnik: http://www.youtube.com/watch?v=6BsAQhEPxrQ

    - - - Updated - - -

    jaką masz wersje JTD? 105, 115, 140 czy 150 KM?

  6. #6
    Pawel8513
    Gość

    Domyślnie

    nieee, panowie oleju nie ma wcale , suchutko
    dzieje sie tak po wymianie pompy z regulatorem ale zdarza sie to raz na 15 wyłączeń silnika
    105 km ma

    - - - Updated - - -

    nie ma zmiennej geometrii spalin

    - - - Updated - - -

    turbo kręci jak szalone tak że to nie turbina..

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,618

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pawel8513 Zobacz post
    a czy to moze byc wina sterownika komputera ?
    czyli cos z prądem ?
    Przecież napisałem ci że to wina regulatora ciśnienia paliwa
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. Po przekręceniu kluczyka alfa nie odpala
    Utworzone przez michi692 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 18-09-2015, 22:13
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-05-2015, 07:06
  3. [145] dziwny dźwięk po przekręceniu kluczyka
    Utworzone przez gdw w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-02-2012, 18:28
  4. załączanie radioodtwarzacza po przekręceniu kluczyka
    Utworzone przez Marek75 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 05-05-2011, 11:27
  5. [155] Stacyjka - po przekręceniu kluczyka silnik dalej pracuje
    Utworzone przez Mdx w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-04-2010, 09:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory