Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 98

Temat: Dlaczego Alfa 164 powoli wymiera???

  1. #51
    ViP Znawca Avatar Rafał
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Kozy k/Bielsko-Biała
    Auto
    164 Q4 , Giulietta QV, 164 - 2 szt , Alfa Galaxy / BUSSO Stelvio Super 280KM/ Spider ph2
    Postów
    1,627

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    Mówisz że 124 ma zawias z arki??
    Nie pisałem, że 164 jest jakoś super awaryjna tylko "bardziej awaryjna niż "niemcy"".

    No to teraz z innej beczki
    W czasie gdy robili 164 zaczął się niemiecki wyścig zbrojeń. Powstawały wtedy moim zdaniem najlepsze auta w tej klasie w historii. Po kryzysie okazało się, że jest zapotrzebowanie na średniej klasy wozy z potężnymi silnikami. I tak mercedes wypuścił typoszereg 124 (dużo wersji nadwoziowych, jeszcze więcej silnikowych), BMW piątkę z M5 na szczycie, Audi 100/A6 z wersją S6. Do tego wszystkiego wmieszało się jeszcze GM z kurews*o mocną omegą. Reno też coś próbowało zawalczyć z safi biturbo 4x4. Nie można zapominać o autach alpiny i brabusa - wprowadzały one jeszcze większe zamieszanie.
    Co na to fiat? Thema i 164. Dla jakich klientów były przygotowane te auta? Mam wrażenie, że dla tych samych. Strzał w kolano... Próbowali błysnąć themą 8.32 która mimo V8 mogła tylko obsysać niemieckiej trójce. Alfa 164 stała z boczku i patrzyła się tylko na poczynania konkurencji. Mimo że jest przyzwoitym autem w tamtych czasach trafiła na piekielnie mocną konkurencję na tle której wyglądała tak sobie. I tak pozostało do dzisiaj.
    Ale skoro Andrzeju masz inne zdanie no to jedziesz z argumentami...

    "Jedziesz" to tak żeby motoryzacyjnie było a nie ze złośliwości.

    - - - Updated - - -

    Dla pełnej jasności. Gdybym miał wybierać pomiędzy 156 a 164 w tych samych pieniądzach to łykałbym oczywiście tę drugą.
    Zgadzam sie z Tobą w wielu kwestiach ale... wsadziłes do jednego worka zróznicowanie cen od minimalnej po astronomiczną a gdzie ferrari f40 i inne? przy f40 to sam powiem ze 164 to porazka hehe . Punkt widzenia zależy od p. siedzenia

  2. #52
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Zgadzam sie z Tobą w wielu kwestiach ale... wsadziłes do jednego worka zróznicowanie cen od minimalnej po astronomiczną
    Racja, ale musisz przyznać, że wszystkie chodzą w tej samej klasie Pisałem wcześniej, że niewątpliwym atutem 164 jest jej śmieszna cena w chwili obecnej. Chciałem jednak uzmysłowić kilku/kilkunastu członkom (tego forum), że niemieckie samochody to nie tylko golf III. Powstawały też "zwykłe" sedany w cenach ferrari jednak potężniejsze i szysze od nich. Prawda jest jednak taka, że prawdziwym królem tamtych czasów był mercedes i jego mutacje. I to w każdym segmencie w którym tworzył auta. Nawet alpina nie była w stanie mu podskoczyć. Nie mówię już o alfie - zupełnie nie ta liga.
    Alfie chyba najbardziej zaszkodziło cięcie kosztów za wszelką cenę. Ii nie mówię tu o jakości materiałów użytych do jej zbudowania. Mówię o samym pomyśle na nią. Cztery (!) podobne auta z ekonomicznym przednim napędem... I o ile saab wyróżniał się turbosilnikami o tyle alfa i lancia miały gamę silników podobną do siebie i raczej o średnich mocach. Fiat wiadomo, to fiat.

    Także zdanie niektórych, że alfa 164 jest najlepsza, a niemieckie wozy to arki noego jest, z całym szacunkiem, kuwa niepoważne!

  3. #53
    Użytkownik Ogier Avatar Bates911
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    164 V6 3.0 12v
    Postów
    192

    Domyślnie

    Niestety topowe wersje 164 mają duże straty choćby do topowego MB E500 tu nie ma co się oszukiwać ale już na przykład porównując AR 164 3.0 v6 12v do MB w124 E300 lub E320 to powiem że te samochody idą łeb w łeb. Sam właśnie wybierałem pomiędzy tymi modelami jeździłem jednym jak i drugim i mi przypasowało bardziej sportowe zawzięcie Alfy.

    164 trzyma w uścisku kierowcę jest o niebo zwinniejsza od MB choć ma przedni napęd ... jest to przeciwieństwo w124 które jest typowym pożeraczem autobhanów, który ma na pewno większe wnętrze i nawiązuje do klasycznych limuzyn. Reszta pod względem czystych danych jest podobna oprócz bezawaryjności bo w124 w swoich czasach był chyba najmniej awaryjnym samochodem.

    Kurde ciężko jest oceniać te samochody niby z tego samego segmentu lecz całkowicie inne już bardziej by tu pasowała e34 lub Safrane.

  4. #54
    Użytkownik Znawca Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS
    Postów
    1,303

    Domyślnie

    Audi do modelu A4 to był syf nad syfy, dopiero po tym modelu ludziom we łbach się poprzewracało i sami na siłę wylansowali wielkie audi.
    Wcześniej czym mogli chwycic za serce? Nudnym jak łowienie ryb modelem 100? Ewentualnie śmierdzącymi klekotami, których Alfa Romeo niemal nie miała.
    Ostatnio edytowane przez Wujek ; 18-01-2013 o 22:50
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
    Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
    Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
    Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
    Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest

  5. #55
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Nie rozumiem o co Co chodzi. Przemyśl swoją wypowiedź i popraw swój post.

  6. #56
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wujek Zobacz post
    Audi do modelu A4 to był syf nad syfy,
    Dokładnie.. A co niby w tych Audi było fajnego? Miałem 80tke i niczym szczególnym się nie wyróżniała.
    Dopiero odkąd weszły te A4, to coś zaczęło się dziać... A4 B5, B6 itd no i wiadomo rzecz oczywiście A3 i A6, nie mówiąc teraz o tych nowych modelach.
    Podobnie sprawa wyglądała z VW. Odkąd wyprodukowana Passata B5, nagle wielce marka sławna na cały rynek. Każdy przeciętny obywatel ma Passka, zazwyczaj kombi w srebrnym kolorze 1.9 TDI 110 koni.
    Ostatnio edytowane przez Tytanowy ; 19-01-2013 o 01:40

  7. #57
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    Prawda jest jednak taka, że prawdziwym królem tamtych czasów był mercedes i jego mutacje. I to w każdym segmencie w którym tworzył auta. Nawet alpina nie była w stanie mu podskoczyć. Nie mówię już o alfie - zupełnie nie ta liga!
    Odpowiem filmem:
    http://www.youtube.com/watch?v=C-edL...eature=related



    Omron - idź se kup mercedesa i przestań tyły zawracać

    Mnie żaden Meraś nigdy nie podniecił. Natomiast 164...jakoś w 2000 roku, we Włoszech poznałem 164 2.0 TS. Cóż za paskudny samochód (tak mi się wydawało), te kanty i wielkie, dziwaczne reflektory. Szary, nudny kolor. Ale prowadzona przez znajomego Włocha, odkryła przede mną czar Alfy Romeo. Jaka przyjemność z jazdy, wygoda, niesamowity dźwięk silnika, 220 na autostradzie...I coś jeszcze. Do dziś nie wiem co, ale to wciąga.

    Mam 155, ale 164-ką bym nie pogardził...
    Ostatnio edytowane przez maicher ; 19-01-2013 o 01:37

  8. #58
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Dokładnie.. A co niby w tych Audi było fajnego?
    Dobra. Znajdź mi konkurencyjną alfę dla audi 200, znajdź mi konkurencyjną alfę dla audi V8. Nie będę nawet wspominał o audi rs2 bo nigdy alfa nie zbudowała i daję sobie rękę uciąć, że nigdy nie zbuduje auta tej klasy które byłoby godne żeby stanąć koło niego na parkingu!
    Podobnie sprawa wyglądała z VW
    Nie no, tak... Zawsze można porównać alfę do VW...
    Każdy przeciętny obywatel ma Passka, zazwyczaj kombi w srebrnym kolorze 1.9 TDI 110 koni.
    No i co Was to boli??
    Odpowiem filmem
    Do czego niby ten film miał mnie przekonać. Ostatnio wygrywały chevy lacetti i myślisz, że wszyscy potencjalni kupcy mercedesów zaczęli kupować koreańce??
    Omron - idź se kup mercedesa i przestań tyły zawracać
    Czy Maicher i Wujek to ta sama osoba?
    Powiem tak. Gdyby było mnie stać to bym sobie kupił fajnego 201 lub 124 ale... już nawet nie rozglądam się za 90 tylko raczej za julką bo doszedłem do wniosku, że jednak nie stać mnie żeby taki samochód u mnie STAŁ.
    Mam 155, ale 164-ką bym nie pogardził...
    Mam 155, ale 164-ką bym nie pogardził...

    Także wyszło jak zwykle... Zamiast jakoś sensownie mnie przekonywać do do zmiany poglądów piszecie jakieś głupie głupoty. Ale do tego raczej już przywykłem.
    Pozdrawiam!

  9. #59
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    już nawet nie rozglądam się za 90 tylko raczej za julką
    Od tego rozglądania się w końcu Cię oczy rozbolą .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  10. #60
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Wiem, wiem Ale zawsze trafi się jakiś fajny wyjazd. Co tydzień jest weekend Chciałem po tamtą z Czech jechać to nikt mnie kurde nie chciał zawieźć :/

    - - - Updated - - -

    No i powiem Ci Radziu jeszcze że CX mnie coraz bardziej pociąga

Podobne wątki

  1. 2.4 JTD powoli wchodzi na obroty.
    Utworzone przez porterneon w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 30-05-2011, 14:25
  2. Powoli wkręca się na oborty JTD
    Utworzone przez paparazy w dziale GT
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 06-03-2011, 11:05
  3. 2.4 jtd powoli traci moc;/
    Utworzone przez SYSUNIAdq w dziale 166
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 08-09-2009, 22:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory