Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 60

Temat: Wysokie spalanie, szarpanie przy zmianie biegów 1.9 JTD

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    Powinienem znaleźć jutro sam. Jeśli nie to wtedy poproszę o screena, jeśli dałbyś radę w przyszłości. Ale myślę, że zadziałam sam.
    Dzięki i tak za pomoc

    Znalazłem tylko taką wartość:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Zdjęcie0281.jpg
Wyświetleń:	114
Rozmiar:	92.7 KB
ID:	83550

    auto jakąś godzinę wcześniej jeździło, ale nagrzane tylko do 70 stopni na krótkich odcinkach. Pomiar robiony w garażu (jakieś -5 stopni aktualnie było), a dworze jakieś -8 stopni. Wartość temperatury jak widać pokazuje 12 stopni.
    Nic innego odnośnie temperatury, a już w ogóle przepływomierza nie znalazłem.
    Jakieś sugestie?
    Ps. wybaczcie za takie zdjęcie, ale nie miałem już czasu robić screena.
    Ostatnio edytowane przez Abidibi1509 ; 22-01-2013 o 15:00

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    Pany, żyjecie jeszcze w tym temacie?

  3. #23
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    zyjemy, zyjemy tylko czasu na nic nie ma, dla pewnosci sprawdze jeszcze u siebie, ale jak pokazuje 12" a jest -5 to dupa zbita, ja swoja w zime nie jezdze, stoi w garazu, a mam tam 4km, i dla tego to klopot jest troche, ale zbiore sie i ja odwiedze,
    dla pewnosci sprawdz jeszcze ta temp przed uruchomieniem, jak na 100%wszystko zimne, na zużycie paliwa moze jeszcze miec wiele czynników jak np, blokujace hamulce, termostat, sonda lambda.

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    Dzięki serdeczne za zaangażowanie George Sprawdzę dzisiaj na kompletnie zimnym silniku. Termostat jest wymienione we wrześniu. Chcę jeszcze przeczyścić EGR i tą klapę gaszącą. Chociaż EGR był czyszczony ponad pół roku. Myślicie, że te wszystkie elementy mogą powodować zwiększone spalanie o 1-2 litry w mieście i o ok 1 litra w trasie?
    ps. ja swoją też oszczędzam i w zimę robię sporadyczne kilometry, ale garaż mam pod domek (a w zasadzie przy), dlatego mogę sobie pogrzebać. A Ty jedź ją odpal, niech sobie pochodzi trochę i sprawdzisz od razu dla mnie te wartości - widzisz, same plusy- żart

  5. #25
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    W sumie jak tylko czujnik temp siadł w przepływomierzu to mój ma go osobny i można go wymienić bez wymiany całej przepływki. Trzeba zobaczyć sobie na wkład.

    Cena samego czujnika temp to do 5zł

    Mi teraz spalanie wychodzi ok 9.5l ... a w lecie ok 8.5l (czyli o 0,3l więcej niż podaje instrukcja) ... dla mnie to raczej norma
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  6. #26
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Cytat Napisał Abidibi1509 Zobacz post
    Chociaż EGR był czyszczony ponad pół roku.
    to musi być niezwykle czysty jak go ponad pół roku czyściłeś...

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    W sumie jak tylko czujnik temp siadł w przepływomierzu to mój ma go osobny i można go wymienić bez wymiany całej przepływki. Trzeba zobaczyć sobie na wkład.
    ale co ma to do tematu, bo nie rozumiem? Czujnik temperatury mam osobno od termostatu, ale wkręca się go gdzieś w obudowę samego termostatu.

  8. #28
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Przepływomierz ma 2 obwody - jeden od czujnika temp który jest z boku wkładu oraz od masy powietrza który jest w środku wkładu. U mnie w moim przypadku tak właśnie mam i ten czujnik temperatury może sobie wymienić bez kupowania całego przepływomierza. Trzeba tylko znać jak typ termistora kupić - na forum już był podany
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  9. #29
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    Szczeze nie przygladalem sie temu zagadnieniu, i nie mam takich zdolnosci jesli chodzi o elektronike,
    ABI sorki ale w trasie bylem i dopiero wrocilem wiec znowu dupa, jutro mam wolne za dzis wieczrobie scanai foto starej przeplywki, moze sie.co.uda


    Pzd.

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    Nie szkodzi, ja też mam trochę roboty, więc nawet nie zdąrzyłem pomierzyć jeszcze raz tych wartości. Ale czekam, dzięki serdeczne

Podobne wątki

  1. [159] Szarpanie przy zmianie biegów
    Utworzone przez Kinia27 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 03-06-2016, 19:23
  2. Drganie sprzęgła,szarpanie przy zmianie biegów
    Utworzone przez DavidNoFuck w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 25-02-2014, 19:23
  3. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 23-03-2012, 13:36
  4. [33] Szarpanie, przerwyanie i wysokie spalanie
    Utworzone przez Pol3wa w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 29-10-2010, 09:01
  5. [146]szarpanie przy zmianie biegów
    Utworzone przez Boberek6666 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 22-10-2008, 19:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory