Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: ALFA 159 2,4 JTDm 2008 Z SILNIKIEM PO REMONCIE

  1. #11
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Głowica regenerowana fabrycznie kosztuje koło 3000 zł, tłoki koło 400 zł/szt, pierścienie orginały 400zł/szt, regeneracja turbiny koło 1200, sprzęgło plus dwumasa jakieś 3500 więc rachunek spokojnie przekroczy dyche jeśliby to porządnie zrobić. W naprawe głowicy bym się akurat nie bawił. Swoja drogą niedawno Fiat zrobił promocje i silnik 2.4 JTD był w promocji za 4000 zł(bez osprzętu)

  2. #12
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Cytat Napisał jasio79 Zobacz post
    Głowica regenerowana fabrycznie kosztuje koło 3000 zł, tłoki koło 400 zł/szt, pierścienie orginały 400zł/szt, regeneracja turbiny koło 1200, sprzęgło plus dwumasa jakieś 3500 więc rachunek spokojnie przekroczy dyche jeśliby to porządnie zrobić. W naprawe głowicy bym się akurat nie bawił. Swoja drogą niedawno Fiat zrobił promocje i silnik 2.4 JTD był w promocji za 4000 zł(bez osprzętu)
    Promocja fajna. Pytanie z innej beczki czy regenerowana fabrycznie znaczy spawana ? chyba nie

  3. #13
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Jest nowa, chodzi o ekologie. Tak samo jest z regenerowanymi wtryskami. Zdarza sie że pudełko ma naklejony numer części regenerowanej na numer nowy.

    Bzdura z przepisami ochrony środowiska

  4. #14
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    spawanie głowcy to nie jest dobry pomysł. niby są zakłady które spawają regenerują. Ale biorąc pod proces tworzenia samej głowicy i struktury materiału to każdy kto się trochę orientuje w temacie Ci powie ze głowice pęknięta jest nienaprawialna.

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał jasio79 Zobacz post
    Głowica regenerowana fabrycznie kosztuje koło 3000 zł, tłoki koło 400 zł/szt, pierścienie orginały 400zł/szt, regeneracja turbiny koło 1200, sprzęgło plus dwumasa jakieś 3500 więc rachunek spokojnie przekroczy dyche jeśliby to porządnie zrobić. W naprawe głowicy bym się akurat nie bawił. Swoja drogą niedawno Fiat zrobił promocje i silnik 2.4 JTD był w promocji za 4000 zł(bez osprzętu)
    Hmm nie wiem skąd te ceny, ale głowica regenerowana to obecnie 5800 PLN...
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  6. #16
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał jasio79 Zobacz post
    Głowica regenerowana fabrycznie kosztuje koło 3000 zł
    Cytat Napisał jasio79 Zobacz post
    Jest nowa, chodzi o ekologie. Tak samo jest z regenerowanymi wtryskami. Zdarza sie że pudełko ma naklejony numer części regenerowanej na numer nowy.
    Tzn twierdzisz, że części regenerowane (w ePer nazywają się "odnowione") to części fabrycznie nowe?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Tzn twierdzisz, że części regenerowane (w ePer nazywają się "odnowione") to części fabrycznie nowe?
    Nie wszystkie, część tak.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  8. #18
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    Nie wszystkie, część tak.
    zależy jak trafisz ale część tak

  9. #19
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    No właśnie, żeby nie wprowadzać błąd. Wiem, że sprzedawcy w ASO lubią makaron na uszy nawijać i często opowiadają bzdury.
    Np. półosie nazywają się odnowione, a są regenerowane. Tak samo podejrzewam jest z głowicami.

    Z kolei przepływomierz "po lifcie" również ma w opisie słowo "odnowiony", a jest to część nowa.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 21:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory