Zapewne jest to tak skonstruowane że trzeba tam od spodu się dostać ? Nie bardzo mam możliwości stad moje pytanie. Ten separator jest rozbieralny ? Czy tylko sie go płucze ?
Wysłane przez Tapatalk
Zapewne jest to tak skonstruowane że trzeba tam od spodu się dostać ? Nie bardzo mam możliwości stad moje pytanie. Ten separator jest rozbieralny ? Czy tylko sie go płucze ?
Wysłane przez Tapatalk
Go się tylko płucze (jest nie rozbieralny). Jedna śruba jest od strony bloku silnika dlatego należy wymontować cały stelarz z tyłu.
ja też wyciągałem go, tak jak jaboleq pisze - przeszkadza jedna śruba z tyłu by tą operację zrobić bez odkręcania stelażateraz już jej nie wkręcałem na przyszłość
![]()
W przypadku zaślepki ze zdjęcia nr 1. wystarczy odkręcić tą zaślepkę i wymeinić oring na nowy. Taka sama zaślepka jest od przodu silnika. A o separatorze to już napisane wyżej ... warto go wyczyścić chociaż nawet po wymianie opasek i umyciu dalej jest dookoła niego spocone olejem.
Pozdrawiam - Brt