Nie czytam postów waszych z entuzjazmem no ale wychodzi na to że faktycznie to panewka... ciekawe jeszcze czy wałek korbowy do szlifu trzeba by też dać...
Tam jeszcze jakieś łożysko słychać - może na osprzęcie, a może w rozrządzie. Więc jak będziesz remontował wał to przy okazji sprawdź i to.
Ała, panewka się tłucze ładnie na wale, remoncik się kłania, tylko najpierw przekalkuluj, czy się opłaca robić, koszta raczej te z górnej półki ;(
AR 146ti 2.0 16v '96
AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
AR 155 2.0 16v '95
AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG
No niestety panewka, i teraz pytanie, wiem że wymiana silnika taniej wyniesie tylko pytanie... czy 1,6 będzie pasował... teraz jest 2,0 a mam opcję kupić w dobrym stanie 1,6 za dość nieduże pieniądze..
To by też trzeba było zamieniać sterownik silnika, bo 1,6 nie ma zmiennych długości dolotu i na pewno ma zaprogramowane inne dawki paliwa
Jak wymiana centralki wtrysku to i zaraz centralka kodu, bo do każdego samochodu inna,a to też nie małe pieniądze.