Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: Jak dbać o nasze belle z silnikami ts

  1. #11
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał lufa Zobacz post
    Zgadzam się z najważniejszym OLEJ na MAX i do tego dobry olej. Żaden Mobill i inne podobne gównolity. Miałem TS, którym po mnie jeździ brat. Ja kupiłem z przebiegiem 114tyś, jeszcze pachniała nowością teraz ma 170tyś, i nie ma z nią żadnego problemu.
    I pamiętajcie, że jak rozrząd z pompą wody to szukać z metalowym wirnikiem :-)
    A i wypierdzielić dolną osłonę silnika, bo kolektor wydechowy jest bardzo blisko misy 3-4 cylindra gdzie najczęściej przekręca panewki- a usunięta osłona trochę da przewiewu szczególnie w mieście.
    Większych bzdur dawno nie słyszałem.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Ozzzi
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Modliborzyce/Janów Lubelski. LJA
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2000 Była, Teraz Alfa Romeo 156 1.8TS Sportwagon FL, Opel Astra G OPC
    Postów
    428

    Domyślnie

    Z tą osłoną to poleciał nie lubię mieć osranej w błocie komory silnika zresztą bardziej trzyma temperaturę silnika, ostatnio nawet kupiłem nową bo stara popękała.

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lębork
    Auto
    Alfa 145 QV, Fiat Coupe 2,0 16V, AR 156TS Lift
    Postów
    89

    Domyślnie

    Cytat Napisał lufa Zobacz post
    Zgadzam się z najważniejszym OLEJ na MAX i do tego dobry olej. Żaden Mobill i inne podobne gównolity
    300 tys km 3ma TS-ami na Mobilu i nie wiem co to obrócona panewka, nigdy nie dotykałem się wariatora. Obecnie nadal Mobil w TS-ie. Do tego 4 lata fiatem Coupe 2,0 16V, 2 lata lancia Thema 2,0ie 8V - wszystko na Mobilu

    - - - Updated - - -

    Według mnie po prostu trzeba dbać i przewidywać

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar koskar
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    WL // GA
    Auto
    Alfa Romeo 156 Berlina 2.0 T.S. 1999r., Renault Clio III Ph2 1.2 2010r.
    Postów
    1,782

    Domyślnie

    Można mówić dużo, ale u mnie na Mobilu Alfa brała jakieś 550 ml na 1000 km, a na Motulu bierze o co najmniej 200 mniej.

    Cytat Napisał heska Zobacz post
    Mnie uczyli, że oleju ma być między MIN a MAX..... Czyżby się coś zmieniło ? Bo wydaje mi się, że na bagnecie NADAL jest min i max koledzy...
    Co do stosowanych akcesoriów - kto oszczędza na tym, ten potem musi mieć czapkę pieniędzy. Żadnych olejów typu "tesco".
    Heska, w TSach najlepiej żeby olej był cały czas w okolicach MAXa.

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar heska
    Dołączył
    01 2016
    Mieszka w
    DWR
    Auto
    156 SW FL, 1.6 TS
    Postów
    73

    Domyślnie

    Ja mam Valvoline. Tak 3/4 na bagnecie.

  6. #16
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,450

    Domyślnie

    Cytat Napisał koskar Zobacz post
    Można mówić dużo, ale u mnie na Mobilu Alfa brała jakieś 550 ml na 1000 km...
    To przynajmniej miała stały dopływ świeżego oleju!

    Mobile są różne - serii 1 - syntetyki (czy dokładniej HC - czyli wg purystów nie całkiem, ale to i tak te lepsze) i zwykłe minerały czy mieszane , nie można wszystkich do 1 worka wrzucać.

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Ja swoją mam 5 lat, najechane 230 tys. Od początku leję Valvoline 10W40 czasem 10W60, poziom staram się utrzymać lekko bliżej maximum, mam też osłonę silnika Na dzień dzisiejszy nie dymi, jest silna, a oleju bierze tyle co kot napłakał - czyli 1 litr na 10 000 km.

    Jest 156 2,0 TS, miała być GTV V6 2,0 TB, a jest ... kolejna 156 V6

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar koskar
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    WL // GA
    Auto
    Alfa Romeo 156 Berlina 2.0 T.S. 1999r., Renault Clio III Ph2 1.2 2010r.
    Postów
    1,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    To przynajmniej miała stały dopływ świeżego oleju!
    No włąśnie się zastanawiam po co w ogóle ja na wymianę jeździłem. xD ciągle świeży w sumie był.

  9. #19
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Thogim
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Staszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 1,8 TS
    Postów
    20

    Domyślnie

    Miałem podobny problem co kolega Nie wiem po co wymiana Jak on sam się wymieniał .
    No ale filterek przydaje się wymienić , ja jestem zdania że jeśli sie kupiło z dobrej ręki auto , i dba się o niego w sposób poprawny nie zbyt przesadzony to nawet tak bardzo oczerniony przez opinie silnik T-S będzie jeździł i nie sprawiał kłopotów , auto kupione rok temu , zrobione 60 tys aktualnie po wymianie rozrządu i oleju na Motul na blacie 230 tys problemów brak .

Podobne wątki

  1. jaki rozmiar pokrowca na nasze belle??
    Utworzone przez lukas1983 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 30-01-2012, 15:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory