Termostat jest OK.
Daj korekty z biegu jałowego i próby dynamicznej.
Termostat jest OK.
Daj korekty z biegu jałowego i próby dynamicznej.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Witam sprawdziłem dzisiaj korekcje wtrysków ponieważ na zimnym silnik trochę nierówno chodzi. Wczoraj mialem problem z problemem P2453 ale juz sie z tym uporałem.(urwany wężyk gumowy) Silnik wczesniej chodził normalnie dopiero od wczoraj nierówno pracuje.
Pierwszy to okolo 40stopni drugi zrobiony za chwile, ponownie zapaliłem samochód i odrazu bylo lepiej okolo 70 stopni. Jak sie zagrzał to chodził juz normalniedrugi wtrysk wypada najgorzej, co zrobic?
Mam jeszcze jedno pytanie nie idzie zagrzac silnika podczas normalnej jazdy (temp okolo70) przy mocnym wciskaniu gazu podnosi sie wyzej czy to normalne, albo termostat do wymiany?
Ostatnio edytowane przez gandzia7 ; 25-03-2016 o 17:56
Korekty nie wyglądają najgorzej. Termostat masz niesprawny, trzeba wymienić.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Ja w końcu ogarnąłem temat wtrysków i nie przekraczają -+0,5. Natomiast mam pytanie do tych co również z wtryskami mają porządek, jak działają wam wtryski po nocy (temperatura ok 3 stopnie silnik zimny) na dynamicznym przyspieszaniu. Czy przez pierwsze 2,3 km korekty się rozchodzą? Czy mogą dochodzić do +- 1,3 czy to normalne
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
U mnie wyszło na to ze uszczelka pod wtryskiem była walnięta. Teraz przyglądam się wtryskowi nr 3. Podczas próby dynamicznej idzie do 1,8 max a na postoju jak widać na zdjęciu.
jak Ty to na wyświetlaczu włączyłeś?
Lewy górny przycisk na kierownicy plus prawy górny przycisk na kierownicy
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
A tak na poważnie to masz tutaj http://www.forum.alfaholicy.org/159_..._liczniku.html
Wyświetlanie parametrów ECU na liczniku
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON