Temat: Korekty wtrysków

  1. #1861
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Termostat jest OK.
    Daj korekty z biegu jałowego i próby dynamicznej.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  2. #1862
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    Alfa
    Postów
    24

    Domyślnie

    Witam sprawdziłem dzisiaj korekcje wtrysków ponieważ na zimnym silnik trochę nierówno chodzi. Wczoraj mialem problem z problemem P2453 ale juz sie z tym uporałem.(urwany wężyk gumowy) Silnik wczesniej chodził normalnie dopiero od wczoraj nierówno pracuje.
    Pierwszy to okolo 40stopni drugi zrobiony za chwile, ponownie zapaliłem samochód i odrazu bylo lepiej okolo 70 stopni. Jak sie zagrzał to chodził juz normalnieKliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wtryski zimny okolo 40stopni.jpg
Wyświetleń:	36
Rozmiar:	94.5 KB
ID:	195487Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wtryski ciepły okolo 70stopni2.jpg
Wyświetleń:	38
Rozmiar:	112.3 KB
ID:	195488drugi wtrysk wypada najgorzej, co zrobic?
    Mam jeszcze jedno pytanie nie idzie zagrzac silnika podczas normalnej jazdy (temp okolo70) przy mocnym wciskaniu gazu podnosi sie wyzej czy to normalne, albo termostat do wymiany?
    Ostatnio edytowane przez gandzia7 ; 25-03-2016 o 17:56

  3. #1863
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Korekty nie wyglądają najgorzej. Termostat masz niesprawny, trzeba wymienić.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #1864
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Ja w końcu ogarnąłem temat wtrysków i nie przekraczają -+0,5. Natomiast mam pytanie do tych co również z wtryskami mają porządek, jak działają wam wtryski po nocy (temperatura ok 3 stopnie silnik zimny) na dynamicznym przyspieszaniu. Czy przez pierwsze 2,3 km korekty się rozchodzą? Czy mogą dochodzić do +- 1,3 czy to normalne

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  5. #1865
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał olo_84 Zobacz post
    Ja w końcu ogarnąłem temat wtrysków i nie przekraczają -+0,5. Natomiast mam pytanie do tych co również z wtryskami mają porządek, jak działają wam wtryski po nocy (temperatura ok 3 stopnie silnik zimny) na dynamicznym przyspieszaniu. Czy przez pierwsze 2,3 km korekty się rozchodzą? Czy mogą dochodzić do +- 1,3 czy to normalne

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    Mogą dochodzić w czasie dynamicznego pomiaru nawet do +/- 2.0. Przy takich wartościach samochód jeździ jeszcze normalnie. Powyżej tego zaczynają się mniej lub bardziej odczuwalne spadki mocy.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  6. #1866
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Mielec
    Auto
    ar159 1,9jtdm 150
    Postów
    326

    Domyślnie

    U mnie wyszło na to ze uszczelka pod wtryskiem była walnięta. Teraz przyglądam się wtryskowi nr 3. Podczas próby dynamicznej idzie do 1,8 max a na postoju jak widać na zdjęciu.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	WP_20160323_20_19_51_Pro.jpg
Wyświetleń:	49
Rozmiar:	28.6 KB
ID:	195635  

  7. #1867
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawciu87
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    BMW F31 318d
    Postów
    958

    Domyślnie

    jak Ty to na wyświetlaczu włączyłeś?

  8. #1868
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Lewy górny przycisk na kierownicy plus prawy górny przycisk na kierownicy

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  9. #1869
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    A tak na poważnie to masz tutaj http://www.forum.alfaholicy.org/159_..._liczniku.html
    Wyświetlanie parametrów ECU na liczniku

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  10. #1870
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Mielec
    Auto
    ar159 1,9jtdm 150
    Postów
    326

    Domyślnie

    Cytat Napisał olo_84 Zobacz post
    A tak na poważnie to masz tutaj http://www.forum.alfaholicy.org/159_..._liczniku.html

    Wyświetlanie parametrów ECU na liczniku

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

    Uprzedziłeś mnie a ja chciałem zareklamować ... Szkoda ze niema możliwości zapisu pomiarów na kartę ...

Podobne wątki

  1. [159] Poradnik do Korekty Wtrysków
    Utworzone przez Fryta118 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:28
  2. KOREKTY WTRYSKÓW 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez Michał 12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 16:34
  3. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 13:15
  4. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 21:16
  5. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory