Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 35 z 35

Temat: Brak mocy w 2.0 TS

  1. #31
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    AR 156 2.0TS 1998 ciemna zielen
    Postów
    58

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - właśnie doczytałem że P0325 wymaga naprawy w trybie ekspresowym.
    - w koncu to czujnik granicy samozapłonu.

    - dalsza jazda grozi uszkodzeniem silnika.

    - GTA

    A czy nie jest to czujnik spalania stukowego czy jakos tak i gdzie on sie znajduje miejwiecej,moze tylko cos sie poluzowalo :-)
    I czy on nie daje znac ze jest cos nie tak np.swiece a sam czujnik jest ok?
    Ostatnio edytowane przez tygrysek ; 22-05-2009 o 11:04

  2. #32
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    ECU i czujnik spalania stukowego wspólpracuja inaczej.
    - ECU sobie ustawia punkt zapłonu dowolnie, wg. mapy zapisanej w pamięci.
    - dobre parametry uzyskuje sie na granicy samozapłonu, to kiedy ta granica jest przekroczona informuje czujnik spalania stukowego.
    - od tego momentu ECU zapisuje sobie te wartości i zmniejsza parametry aby tego punktu nie osiągnąć.
    - jesli czujnik jest "uszkodzony" to ECU przekracza te granice , ale do pewnej teoretycznej wartości, jeśli w tym zakresie nie zadziała czujnik spalania stukowego to świadczy o jego uszkodzeniu.
    - ECU w tym przypadku powołuje podprogram awaryjny i nie osiąga założonych parametrów silnika.
    - tak mówi teoria, w paraktyce nie wystepuje powołanie podprogramu awaryjnego i dalsza jazda kończy się na szrocie jesli odpowiednio nie zareagujemy.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #33
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    AR 156 2.0TS 1998 ciemna zielen
    Postów
    58

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    ECU i czujnik spalania stukowego wspólpracuja inaczej.
    - ECU sobie ustawia punkt zapłonu dowolnie, wg. mapy zapisanej w pamięci.
    - dobre parametry uzyskuje sie na granicy samozapłonu, to kiedy ta granica jest przekroczona informuje czujnik spalania stukowego.
    - od tego momentu ECU zapisuje sobie te wartości i zmniejsza parametry aby tego punktu nie osiągnąć.
    - jesli czujnik jest "uszkodzony" to ECU przekracza te granice , ale do pewnej teoretycznej wartości, jeśli w tym zakresie nie zadziała czujnik spalania stukowego to świadczy o jego uszkodzeniu.
    - ECU w tym przypadku powołuje podprogram awaryjny i nie osiąga założonych parametrów silnika.
    - tak mówi teoria, w paraktyce nie wystepuje powołanie podprogramu awaryjnego i dalsza jazda kończy się na szrocie jesli odpowiednio nie zareagujemy.
    Czyli moj problem dotyczy czujnika spalania stukowego?

  4. #34
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    P1653, P1654
    - statystyka bledów ECu w alfie 156 TS.
    --
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #35
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał puotek Zobacz post
    A mnie ciągle nurtuje to P1653, w innym temacie nie dostałem odpowiedzi z czym to się je.
    Błąd P1653 jest spowodowany awarią zaworu elektrohydraulicznego siłownika zmiennych faz rozrządu (wariatora)
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  2. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-08-2015, 21:02
  3. [159] Kompletny brak kultury silnika 1.9JTDM: klepie, brak mocy
    Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-05-2014, 16:43
  4. [146] Brak mocy, brak prędkości, twarde hamulce, dyskoteka w tylnym lewym świetle
    Utworzone przez Larrond w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 08-04-2013, 17:36
  5. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-12-2012, 22:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory