Ostatnio edytowane przez nakano ; 22-02-2017 o 12:55
Wytrąca się czy spływa? Wcierałeś? Patrzyłeś skąd się pojawia?
Czy ta maź jest klejaca czy śliska ?
Przewody których użyłeś są na pewno olejo i ropo odporne ?
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Maź jest śliska jak smar, po przetarciu pojawia się znowu. Pojawia się na wszystkich połączeniach tzn. Króciec, przewód, opaska zaciskowa. Przewody kupiłem w sklepie rolniczym i mają zastosowanie zarówno do benzyny jak i oleju nap.
Pierwszy raz się z czymś takim spotkałem, ciężko stwierdzić czy się wytrąca czy wypływa ale zawsze jest od dołu.
Ostatnio edytowane przez nakano ; 22-02-2017 o 17:06
To musisz przetrzeć i co chwilę sprawdzać skąd to wycieka. Inaczej nie zgadniemy.
Jak dla mnie, ten osad jest z oleju napędowego. W wyniku słabego skręcenia opasek następuje pocenie się ropą na złączach. Ta na skutek odparowania w wyniku temperatur panujących w komorze silnika pozostawia po sobie początkowo taką maź, a potem zaczyna twardnieć. Do ciekawych efektów doprowadza to przy wtryskiwaczach, których potem nie da rady w całosci wytargać.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
Spróbuję je jeszcze dociągnąć chociaż bardzo mocno je dokręciłem, zastanawiałem się czy nie za nadto mocno. Jak to nic nie zmieni to wymienię na inne szersze.