Hej
Przekopałem forum i podobny problem znalazłem ale dotyczył Diesla.
Konkretnie na 3 i 4 biegu w zakresie obrotów od około 2000 do 3000 auto wchodzi
w dużą czasami bardzo dużą wibracje zwłaszcza na 4 biegu. Lewarek jest nieruchomy.
Na innych biegach wszystko ok. Na luzie żadnych stuków nie ma- może czasem na 3 jak puszcze gaz. NA wolnych nic.
Skrzynia była w pażdzierniku w remoncie i z tymi biegami/zebatkami było ok -Od tego czasu przejechałem z 6 tys km.
Sprzęgło też było wtedy wymienione a dwumas został, bo był ok- wcześniej był regenerowany.
Ostatnio wymieniłem wahacze górne- mechanik stwierdził luzy na drązku kierowniczym i na prawym wahaczu - te wibracje stwierdziłem po pierwszej trasie po wymianie tych wahaczy- ale to zwiazku nie powinno mieć z tym.
Czyżby to był dwumas? Rok tylko by wytrzymał- poprzedni właściciel go robił.
Pozdrawiam
Eryk