Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Temat: brak mocy poniżej 3 tys. obr/min

  1. #21
    VIECIO
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał watra24 Zobacz post
    mozna jedzic na 2 tys obrotow bez problemu , bedzie oszczednie, a jak nagle błyskawicznie potrzeba mocy to walisz 2 biegi w dół i heja :s nikt nie ma szans
    To jest metoda hehe dobra na tzw kozaków w golfach III ehehe, a apropo jazdy to ja sobie jezdze tak spokojnie na 2000-2500 tys obrotów

  2. #22
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    małopolska
    Auto
    Alfa 166 2.0TS
    Postów
    8

    Domyślnie

    Przeczytałem gdzies przypadkiem, że właczenie klimy jest bardzo odczuwalne przy tym silniku, i rzeczywiście tak jest !. Po wyłaczeniu klimy autko jest bardziej żwawe. Teraz, gdy zabieram sie do wyprzedzania to musze wykonac 2 czynności: redukcja i wyłączenie klimy...

  3. #23
    wipi
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał mad75 Zobacz post
    Przeczytałem gdzies przypadkiem, że właczenie klimy jest bardzo odczuwalne przy tym silniku,
    Nawet w 1,8 jest to odczuwalne, strasznie zamula autko, ale wyłączać nie trzeba....wystarczy trochę więcej obrotów.

  4. #24
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar mac1us
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków Radziszów
    Auto
    Lancia Delta 2,0 16vt 4x4
    Postów
    219

    Domyślnie

    Jak jest aż tak bardzo źle tzn. że możecie miec za duże ciśnienie w klimie. Osobiście spotkałem się z takim przypadkiem, że po włączeniu klimatyzacji autem szarpało i traciło sporo mocy.

  5. #25
    wipi
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac1us Zobacz post
    Jak jest aż tak bardzo źle tzn. że możecie miec za duże ciśnienie w klimie
    Ja mam kimatiic.....widziałem w manualu testy z panelu sterowania....hmm tylko malo czytelne.
    Ale po roku działa bez problemów i smrodku nie ma
    Rok to raczej użutkowanie autka.........klima sporadycznie, ale daje radę

    ---------- Post dodany o godzinie 19:04 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 18:51 ----------

    Dziwię się, że u kumpli .......klima wymaga napełniania i czyszczenia wylotów........conajmiej raz w roku
    Ostatnio edytowane przez grzelutek ; 09-07-2009 o 20:30

  6. #26
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar t.o.mek
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Trzciana, Tarnow, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 145 QV Rosso, Opel Vectra C 1.9 JTD 16V 150km 315NM
    Postów
    117

    Domyślnie

    U mnie 2.0 TS przy włączonej klimie mulił strasznie... a poniżej 3000obr to było toczydełko. Najbardziej mnie wkurzało jak potrzebowałem się szybko zebrać ze skrzyżowania, nawet bez klimy gdy spadł poniżej 3000obr to była masakra - nie chciał jechać za nic a auto się już do mnie zbliżało. Z redukcją 2 biegów zgadzam się w 100% - jedyny sposób na dynamiczne przyspieszenie. Jestem ciekawy jak jeździ 1.4 TS jak ja na 2.0 narzekałem? TS 16V to silnik wysokoobrotowy - Alfa będzie dynamiczna wyłącznie przy utrzymywaniu wysokich obrotów a najlepiej od 4000 w gorę
    Fiat 126p --> Alfa Romeo 145 QV Nero --> Opel Vectra C GTS + Alfa Romeo 145 QV Rosso

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  2. [156 1.9JTD 16V] Brak mocy poniżej 2 tys
    Utworzone przez marekalfa w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 29-12-2015, 13:31
  3. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-08-2015, 21:02
  4. [159] Kompletny brak kultury silnika 1.9JTDM: klepie, brak mocy
    Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-05-2014, 16:43
  5. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-06-2013, 20:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory