Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Regulacja wolnych obrotów w 3.0V6

  1. #11
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Dzisiaj podpiąłem autko pod kompa i wyszło ze sonda nie działa.Sonda wymieniona na drugą.Muszę sprawdzić przejście na przewodzie od kostki łączącej do ECU.Najlepsze jest to że wcześniej sprawdzałem sondę miernikiem i pracowała w odpowiednim zakresie z tym,że wkręcona była stara sonda.Nie mniej jednak trzeba się zagłębić
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  2. #12
    bocianpolski
    Gość

    Domyślnie

    u mnie za to stwierdzili że ciągnie gdzieś lewe powietrze przez przewody podciśnieniowe od serwa..
    Ale wszystko okaże się dopiera jak im podstawie na warsztat i rozbiorą wszystko..
    I tak mi się wydaje że to nie jest główna przyczyna..

  3. #13
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Tez mi ten przewod od serwa swital ze Ci puszcza.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  4. #14
    bocianpolski
    Gość

    Domyślnie

    Jak zrobie przewód to dam znać czy pomogło
    pozdrawiam

  5. #15
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Dziś z Łukaszem dumaliśmy nad jego V6. Wymienialiśmy przekaźniki, badaliśmy czujniki i nic. Zero poprawy. Podłaczyliśmy miernik pod sondę(mielismy dwie sztuki) i obie działały tak samo. Poniżej link do filmiku.
    Dodam tylko, że grzałka sondy działa(jest zasilanie 14V). Na przewodzie dochodzącym do drugiej kostki sondy jest napięcie 0,5V(wyłaczony zapłon) lub 0,6V (przekręconym zapłonie).
    Na wolnych obrotach napięcie rośnie. Podejrzewamy uszkodzenie ECU.

    Plik w formacie *.avi
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  6. #16
    ViP Znawca Avatar Rafał
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Kozy k/Bielsko-Biała
    Auto
    164 Q4 , Giulietta QV, 164 - 2 szt , Alfa Galaxy / BUSSO Stelvio Super 280KM/ Spider ph2
    Postów
    1,627

    Domyślnie

    Miałem podobnie do was -zastosowałem porade P. Czesia z zaprzyjaznionego warsztatu;
    Zapal swiatła w pozycje postojowe ,przekrec stacyjke w pozycje kontroll-NIE ODPALAJ!-wyjdz z samochodu i odepnij akumulator na 10 min
    w wersji super jest 2 akumulator w bagazniku na lewym nadkolu pod tapicerka-odłacz go! po 10 minutach podłącz wszystko zapal belle i jesli to niepomaga to juz tylko Analizator i regulacja w/g danych pomiarowych spalania-Mnie pomogło!

  7. #17
    Użytkownik Ogier Avatar marcineczq
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    WY
    Auto
    164 3.0 V6 12V
    Postów
    161

    Domyślnie

    Mi czasem zsunie się ta wtyczka z przepływonierza, i jak silnik jest nie rozgrzany to przy dodaniu gazu szarpie.
    .:164 3.0 V6:.

  8. #18
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    U mnie problem rozwiazany.Wymienilem Ecu i autko pracuje tak jak powinno.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  9. #19
    bocianpolski
    Gość

    Domyślnie

    to dobrze
    mi udało się zniwelować szarpanie silnika. okazało się że kabel który wychodzi z cewki miał lekkie luzy i powstawało przebicie..
    Co do wariowania na obrotach to podejrzewam iż jest to związane z jakimiś czujnikami od temperatury bo auto różnie wariuje w zależności od temperatury zewnętrznej.
    Jednak teraz stało się coś gorszego. Całkowicie uciekła iskra.. kable ok cewka też a iskry nie ma. Zaprowadziłem ją właśnie do znajomego elektronika i zobaczymy..

  10. #20
    bocianpolski
    Gość

    Domyślnie

    Właśnie się okazało że przyczyną jest uszkodzony czujnik położenia wału..
    Czekam na część i zobaczymy czy wszystko będzie ok..

Podobne wątki

  1. [145] Po wymianie alternatora, brak wolnych obrotów!
    Utworzone przez Jaqob w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-05-2012, 12:06
  2. Podtrzymanie wolnych obrotów w V6
    Utworzone przez ExO w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 24-02-2012, 22:33
  3. [146] Silniczek krokowy wolnych obrotów.
    Utworzone przez piotrsobon w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 15-03-2011, 19:59
  4. [155] Brak wolnych obrotów
    Utworzone przez Wujek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 15-04-2010, 10:10
  5. jtd Falowanie wolnych obrotów
    Utworzone przez piotr9008 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-10-2009, 18:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory