Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: Półośka

  1. #11
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kripp
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Szczecin, Poland, Poland
    Auto
    Były: AR 146 1.4 TS Junior, Citroen C5 Kombi [MkI]. Jest Citroen XP 1.6 HDi
    Postów
    287

    Domyślnie

    U mnie udało sie ruszyć solidnym kluczem.... dynamometrycznym, z meeega przedłużką
    "Amatorzy zbudowali Arkę, profesjonaliści Titanica."

  2. #12
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał kripp Zobacz post
    U mnie udało sie ruszyć solidnym kluczem.... dynamometrycznym, z meeega przedłużką
    Tragedia jak czytam takie posty jak ludzie używają narzędzia, kto widział klucz dynamometryczny używać do odkręcania ...
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kripp
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Szczecin, Poland, Poland
    Auto
    Były: AR 146 1.4 TS Junior, Citroen C5 Kombi [MkI]. Jest Citroen XP 1.6 HDi
    Postów
    287

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Tragedia jak czytam takie posty jak ludzie używają narzędzia, kto widział klucz dynamometryczny używać do odkręcania ...
    Jak masz samochód na podnośniku, który zaraz musi być "na chodzie" a ukreciłeś juz inne klucze to użyjesz wszystkiego co masz pod ręką żeby załatwić sprawę!
    Determinacja i głupota leżą blisko siebie, ale wystarczy niewielka ilośc inteligencji by je odróżnić...
    "Amatorzy zbudowali Arkę, profesjonaliści Titanica."

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wroclaw
    Auto
    alfa 166 2.4 jtd
    Postów
    376

    Domyślnie Kataftrofa

    Witam. Zabrałem się wczoraj za wymianę przegubu zewnętrznego. Nakrętka mocująca piastę 36, nie dała się odkręcić przy pomocy klucza. Urzyłem więc przecinaka i wiertarki (ponawiercałem ją i odkręciłem przecinakiem).
    Na jeżdzie próbnej gdy wyjechałem z domu wszystko było ok, przy nawracaniu zaczeło coś trzec. Dzieje się tak zarówno przy skręcie w lewo jak i w prawo. Przy jeżdzie na wprost ociera i jakby huczało. O ile przy jeżdzie na wprost rytmicznie ociera z przerwami, tyle że przy jeżdzie w tył ociera cały czas.
    Pytanie;
    - czy przy odkręcaniu nakrętki mogłem uszkodzić łożysko albo przegub wewnętrzny?
    - jakie są obiawy uszkodzenia łożyska i przegubu wewnętrznego
    Prosze o "burze mózgów" każda opinia jest dla mnie ważna.

  5. #15
    lacky
    Gość

    Domyślnie

    podepne sie pod temat .umnie jest podobny objawa chrobotania ale przy jezdzie slyszalne przy predk 60km/h przy zdjeciu nogi z gazu po dodaniu gazu chrobotanie ustaje .niemam pojecia co to moze byc .ktos cos doradzi ?????

Podobne wątki

  1. odgłosy z lewego przodu, czyżby półośka?
    Utworzone przez lukas1983 w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 31-05-2014, 10:19
  2. Alfa GT półośka lewa krótka
    Utworzone przez Celeber w dziale GT
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 06-05-2014, 21:23
  3. Czy pasuje półośka 2.4 10V JTD do 2,4 20V JTD
    Utworzone przez Endrjus w dziale 166
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 25-02-2014, 15:42
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-04-2013, 22:07
  5. Łącznik vs. półośka.
    Utworzone przez fabick w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-12-2010, 13:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory