Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Temat: Obroty tylko do 2800 tys.

  1. #11
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    to nie T.S. Wili po odpięciu przepływki ECU dostaje stały sygnał i wskazuje stały pobór powietrza a silnik nawet się nie zająknie.
    Koledze radzę podpiąć auto pod kompa i tyle reszta to wróżeniu z fusów . Póki co sam walczę z jtd bo check engine mi wywala i kręci się do 3.2 tys obrotów. po podłączeniu pod kompa dwa błędy mam overbost i przepływka. W poniedziałek przepływka idzie do wymiany a turbo do czyszczenia.

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Po co turbo do czyszczenia - zacznij od wężyków podciśnieniowych i czyszczenia overboostu i czujnika ciśnienia doładowania
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Krzychu52
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    AR 156 1.9 JTD SW 2001 Październik Azurro Nuvola, Alfa Romeo 155 1.7 94
    Postów
    350

    Domyślnie

    Panowie to znowu ja, chyba rozwiazalem problem mojej AR. Wczoraj przeczyscilem przepustnice i egr i go zaslepilem wiele nie pomoglo ale bylo troszke lepiej, przed chwila wrocilem z przejazdzki po odpieciu wtyczki od przeplywomierza. Problemow z ruszaniem nie bylo, a wynik rewelacyjny. Na kazdym biegu przekracza mi 3 tys, idzie do 4 tys a nawet do 5. Jechalo sie jakby nie tą Alfą. Poszla 160, wiecej nie probowalem. Wrocilem podpielem wtyczke, zrobilem jeszcze jedna runde i tak jak wczesniej sie muli. Czy to znaczy ze przeplywomierz do wymiany??

  4. #14
    Мoδεrдтor Romeo Avatar Jagiel
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Ford Mondeo, VW Paserstti, Lancia Kappa
    Postów
    685

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krzychu52 Zobacz post
    Czy to znaczy ze przeplywomierz do wymiany?
    Z tego co piszesz wynika że tak.



  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Krzychu52
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    AR 156 1.9 JTD SW 2001 Październik Azurro Nuvola, Alfa Romeo 155 1.7 94
    Postów
    350

    Domyślnie

    A jaki moze byc kosz takiej wymiany? I czy przy okazji wymiany przeplywomierza warto cos jeszcze wymienic? Czy mozna jakos go zregenerowac czy nie warto?

  6. #16
    Мoδεrдтor Romeo Avatar Jagiel
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Ford Mondeo, VW Paserstti, Lancia Kappa
    Postów
    685

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krzychu52 Zobacz post
    A jaki moze byc kosz takiej wymiany? I czy przy okazji wymiany przeplywomierza warto cos jeszcze wymienic? Czy mozna jakos go zregenerowac czy nie warto?
    O koszt to najlepiej spytaj mechanika. Wystarczy tylko przepływomierz wymienić. Z tego co wiem to zregenerować się nie da.



  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Krzychu52
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    AR 156 1.9 JTD SW 2001 Październik Azurro Nuvola, Alfa Romeo 155 1.7 94
    Postów
    350

    Domyślnie

    Dzieki wielkie, jutro wszystko rozkrece i zobacze co tam sie dzieje. A filtra powietrza nie wymieniac przy okazji??

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krzychu52 Zobacz post
    A filtra powietrza nie wymieniac przy okazji??
    To raczej będziesz widział gołym okiem. Polecam wkład UFI (w sklepach stacjonarnych cena ok 40zł) - pełny od spodu...
    Ostatnio edytowane przez twardy ; 15-07-2010 o 16:59

  9. #19
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Krzychu52
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    AR 156 1.9 JTD SW 2001 Październik Azurro Nuvola, Alfa Romeo 155 1.7 94
    Postów
    350

    Domyślnie

    A drogi jest?? Patrzylem przeplywki na allegro to orginaly od 300 do 800, a zamienniki za 130-150, warto zamiennik kupic?

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Tutaj pytaj o ceny części oryginalnych:
    http://allegro.pl/show_user.php?uid=7008886

    podaj nr nadwozia w zapytaniu

Podobne wątki

  1. Falujące obroty tylko na ciepłym silniku
    Utworzone przez Plasma w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-12-2015, 11:16
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-08-2014, 23:06
  3. [145] Moja alfa jeździ tylko powyżej 3 tys. obrotów. Wolne obroty normalne.
    Utworzone przez quanto777 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 03-02-2013, 14:31
  4. Alfa 2,4 jtd przerywa przy 2800 obr/min
    Utworzone przez Rafał Fanslau w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 16-02-2012, 16:41
  5. [146] dużo pali, falujące obroty, nieodpala, jedzie ale tylko na niskich obrotach
    Utworzone przez MegaBajtus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 23-01-2011, 14:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory