Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Brak połączenia - komputer poduszek

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar tomito
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Kielce / Gdańsk
    Auto
    AR 156 1.8 TS 2003 benzyna | Chevrolet Tahoe 2002 5.3 V8 | W oczekiwaniu aż Stelvio stanieje...
    Postów
    471

    Domyślnie

    Hmm... niestety, zestawem kupionym od Viakena nie mogę się połączyć ani z Airbag module ani z ABS/VDC module. Działa tylko sam KKL/VAG, te przejściówki 1 i 2 wydają się nie spełniać roli. Także muszę tu szukać rozwiązania. Sam KKL/VAG łączy się z ECU (Me 7.3) bez problemu, jednak aplikowanie przejściówek zgodnie z dokumentacją nie daje rezultatów - mam check cable or port settings. FES'a mam najnowszego ze strony. Może parametry portu...
    Jedyny miarodajny wskaźnik jakości kodu jednostka WTF/min - czyli programisty dzień powszedni...
    Wielki błysk - czarny pysk czyli elektronika dzień powszedni...

  2. #12
    rYKU
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomito Zobacz post
    Hmm... niestety, zestawem kupionym od Viakena nie mogę się połączyć ani z Airbag module ani z ABS/VDC module. Działa tylko sam KKL/VAG, te przejściówki 1 i 2 wydają się nie spełniać roli. Także muszę tu szukać rozwiązania. Sam KKL/VAG łączy się z ECU (Me 7.3) bez problemu, jednak aplikowanie przejściówek zgodnie z dokumentacją nie daje rezultatów - mam check cable or port settings. FES'a mam najnowszego ze strony. Może parametry portu...
    Ja mam dokładnie odwrotnie.
    Zaczyam podejrzewac ze sprzedali mi lipny kabel a odsylac sie nie opłaca... ehhhhh
    Ta firma chyba jaks dziadowska....

    Chyba spróbuje wymienic ta centralke u siebie moze pomoże tak jak kolega kuris radzi... hmm

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar skipas
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Rawicz (okolice)/Grodzisk Wlkp
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 8V GRIGIO STROMBOLI 2007r/Peugeot 308 SW 1.6HDI 2010r
    Postów
    238

    Domyślnie

    Witam dziś otrzymałem kabel od VIAKENA mam błąd poduszki kierowcy dziś spróbuje skasować błąd a jeśli to nie da rady to mam nową centralkę kupiłem za 25zł zobaczymy jak mi pójdzie

  4. #14
    Arturp
    Gość

    Domyślnie

    Testowałeś ten kabel w innym samochodzie? Ciężko spotkać się z negatywną opinią dot Viakena.
    To ze nie możesz się połączyć u siebie nie znaczy ze kabel walnięty jest.
    Ja u siebie z poduchami się nie mogę połączyć, ale w AR166 kumpla nie mam najmniejszych problemów.

  5. #15
    rYKU
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arturp Zobacz post
    Testowałeś ten kabel w innym samochodzie? Ciężko spotkać się z negatywną opinią dot Viakena.
    To ze nie możesz się połączyć u siebie nie znaczy ze kabel walnięty jest.
    Ja u siebie z poduchami się nie mogę połączyć, ale w AR166 kumpla nie mam najmniejszych problemów.
    Jezeli mnie pytasz to muszę jeszce sprostować...
    Kupiłem dwa kable od Viakena. Niebieski który mozna kasowac poduszki itd działa bez zarzutu na każdym ustawieniu natomiast ELM327 który miał mi posłużyc do resetu kompa nie odpowiada.
    Próbowałem juz na wszystkie mozliwe sposoby ze zmianami portów itd itp. i nie ma komunikacji.

    Jestem zawiedziony by wydałem 50zl na coś co nie działa i przez to musiałęm pojechać na reset do mechaniora który zażyczył sobie 150zł
    Nie polecam, podejrzewam ze w viakenie maja spory przerób i nie sprawdzaja tego co wysylaja.

  6. #16
    Arturp
    Gość

    Domyślnie

    Moze po prostu trafil Ci felerny, ale i tak bum stestowal go w innym samochodzie.

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar tomito
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Kielce / Gdańsk
    Auto
    AR 156 1.8 TS 2003 benzyna | Chevrolet Tahoe 2002 5.3 V8 | W oczekiwaniu aż Stelvio stanieje...
    Postów
    471

    Lightbulb

    Słuchajcie, u mnie jest tak. Dzięki pomocy kolegi z forum (dzięki Daniel!) sprawdziłem czy to aby na pewno wina przewodu. Podłączyliśmy się do modułu airbag u niego (AR 156 1.9 JTD) moim przewodem (niebieski od Viakena KKL/VAG + przejściówka numer 2) - wszystko OK, z tym że użyliśmy jego oprogramowania - FES'a 2.7.3 jak pamiętam. Potem z tą samą konfiguracją do mnie - działa! Czyli kabel + przejściówka są OK. Co u mnie jest innego to FES mam wersję > 3.0 oraz ustawienia portu. Kolega sam na swoim przykładzie oznajmił mi, że sporo się napracował z ustawieniami portu szeregowego zanim mógł się podłączyć do wszystkich modułów. Także pozostaje mi usiąść i próbować z ustawieniami portu, opóźnienie, rozm. bufora RX/TX, kontrola przepływu itd.
    Jedyny miarodajny wskaźnik jakości kodu jednostka WTF/min - czyli programisty dzień powszedni...
    Wielki błysk - czarny pysk czyli elektronika dzień powszedni...

  8. #18
    Arturp
    Gość

    Domyślnie

    Tomito mozesz po prosic kolege aby podal ustawienia portu z dokladnym opisem albo screeny?
    Ostatnio edytowane przez Arturp ; 29-09-2011 o 22:37 Powód: Bo na ipadach pisac nie umiem

  9. #19
    rYKU
    Gość

    Domyślnie

    Jezeli o mnie chodzi to testowalem na wszystkich dostępnych portach (fabryczne można ustawić prawidłowo tylko na 1-4 z tego co pamietam) i niestety nie działa.
    Wg mnie nie ma innej możliwości - dali mi trefny kabel.

    A jak sprzedaja nie sprawdzone urządzenia to wg mnie firma dziadowska i tyle bo pewnie nie tylko mi taki sprzedali! Takcih cwaniaków na allegri nie brakuje

  10. #20
    rYKU
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kuris Zobacz post
    ja miałem taki sam problem moja centrala uległa uszkodzeniu i nie dało się już jej przeprogramować więc po szukałem na allegro i udało mi się znaleźć taką samą za 50zł po podłączeniu błędy po gasły i kontrolka też. Centralka poduszek znajduje się w samym przodzie tunelu środkowego. Odkręcasz boczki tunelu i ją widać
    Odświeżę, bo walczę teraz z tą kontrolką...
    Koledzy powiedzcie czy te oznaczenia na centralce maja byc kropka w kropke takie same?
    Bo ja mam tam więcej numerów i nie wiem czy mam szukać centrali ze wszystkimi identycznymi cyferkami czy któres z nich to np seria, a inne oznaczenia modelu centralki tylko nimi sie kierowaź hmmm...

    Tak to wygląda u mnie:

    46842421
    5WK43277
    04-321470NAT
    04-321470NATA020231200214F
    450201134

    Edit:
    sensor wystarczy podpiąc na wyłączonym aku i juz będzie bez swiecącej się kontrolki na pulicie , czy trzeba kasowac błędy?
    wolalbym miec pewnosc zanim rozwale kolejny czujnik :/
    Ostatnio edytowane przez rYKU ; 27-10-2011 o 06:01

Podobne wątki

  1. brak połączenia z ABS
    Utworzone przez cj.slaw w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 21-03-2015, 10:30
  2. [146] abs ISO Code: 6B 02 25 08 EF brak połączenia z ABS
    Utworzone przez zbaqany w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 08-09-2014, 18:55
  3. VAG KKL brak połączenia e ECU
    Utworzone przez mirek629 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-08-2014, 19:40
  4. Conect Nav+ brak połączenia z CAN
    Utworzone przez drift-r w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-05-2014, 21:48
  5. [146] brak połączenia z ECU
    Utworzone przez Kr4w1ec w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-11-2013, 16:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory