Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: [156 TS] silnik po remoncie głowicy a chodzi kulawo.

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - dziwne jest z tym ustawianem rozrżądu w alfach.
    - w końcu ten samochód na rynku wtórnym jest juz ponad 10 lat a mechanicy nic sie nie nauczyli.
    - diagnozowałem 156 JTS, autem trzęsło jak diabli na biegu jałowym.
    - i co się okazało, rozrząd przestawiony o 3 zęby, bez komentarza.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Opel Vectra B, Alfa Romeo 156, 1,6 TS
    Postów
    246

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - dziwne jest z tym ustawianem rozrżądu w alfach.
    ...
    - i co się okazało, rozrząd przestawiony o 3 zęby, bez komentarza.
    Miałeś szczęście jak nie wiem co że zaworów nie pogięło, 3 zęby to baaaardzo dużo, swoją drogą to jak ten mechanik to ustawiał że machnął się aż o 3 zęby!!! Faktycznie, bez komentarza...

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - dziwne jest z tym ustawianem rozrżądu w alfach.
    - w końcu ten samochód na rynku wtórnym jest juz ponad 10 lat a mechanicy nic sie nie nauczyli.
    - diagnozowałem 156 JTS, autem trzęsło jak diabli na biegu jałowym.
    - i co się okazało, rozrząd przestawiony o 3 zęby, bez komentarza.
    Najlepsze jest to, że oni wcale nie chcą się nauczyć.
    Sam nieraz próbowałem takim, co robią golfy, nalać trochę oleju do głowy, ale efekty były mizerne.
    Oni i tak wiedzieli lepiej i patrzyli na mnie jak na idiotę - no bo przecież jak się zrobi znaki farbą to musi się dobrze ustawić.
    A czujnik zegarowy to jest zbędny gadżet, bo i tak nie da się nim dobrze ustawić tłoka.
    Taka jest zwykle mnentalność tych ludzi - no to potem wychodzi po 3 zęby przestawienia.
    Ja się dziwię, że te TS-y wytrzymują te eksperymenty dość dzielnie.
    I zawsze twierdzę, że to są świetne silniki.

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - po założeniu blokad, ustawieniu rozrządu alfa odzyskała moc i chęci do jazdy.
    - czyli dobra blokada to podstawa + mechanik.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Winiar00
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 SW
    Postów
    603

    Domyślnie

    @SG0240 zgadzam się w 100% i uzupełnię o luzowanie kół rozrządu... ten zabieg też jest pomijany przez majstrów a jak rzuci kołem przy naciąganiu paska no cóż tak musi być a potem trzy zęby jak wyżej....

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-07-2015, 21:35
  2. Silnik po remoncie..
    Utworzone przez Mart w dziale 147
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 12-12-2012, 22:19
  3. Po remoncie głowicy-proszę o pomoc
    Utworzone przez Vanilia w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 05-01-2010, 22:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory