Strona 7 z 89 PierwszyPierwszy 123456789101112131415161757 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #61
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał godol Zobacz post
    Może ktoś sprawdzić moje logi? Silnik to 1.9 JTD 16V.

    Wracając z trasy (1000km) zauważyłem że od 2 do 3 tyś obrotów coś mi świszczy z komory silnika. Obawiam się że poszła któraś z rur dolotowych. Czy widać coś niepojącego w tym logu?

    http://uploading.com/files/dedm2m56/...16V_File4.csv/
    Logi są bardzo przyzwoite. Przepływka bardzo fajnie pokazuje nawet 1162mg/w także super. Jeżeli chodzi o turbosprężarkę i logi z doładowania to 2358mBar to trochę za dużo i bardzo niedaleko do MCSFa. Z logów widać też że w niektórych miejscach masz troszkę przeładowanie. Zrób może jeszcze jednego loga z jednego albo dwóch przyśpieszeń na 4 biegu od 1000 rpm do 3500 rpm z nogą w podłodze z oczekiwanym i zmierzonym ciśnieniem doładowania. Pozdrawiam

  2. #62
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    Dzięki. Zrobię logi jak mówisz na 4 biegu od 1000 do 3500rpm.

    W międzyczasie zlokalizowałem miejsce pęknięcia rury od IC do kolektora. Rozszczelniło się na długości 2cm zaraz nad akumulatorem i dmuchało więc poprzednie logi mogą być niewiarygodne. Na razie uszczelniłem taśmą ale koniecznie muszę kupić nową rurę a potem będzie czas na robienie logów.

  3. #63
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    http://uplodzik.pl/download.php?uid=CA80FAST

    http://uplodzik.pl/download.php?uid=R1YXLAW6

    http://uplodzik.pl/download.php?uid=0WWTBE8O

    http://uplodzik.pl/download.php?uid=LSL6JMYN

    przeladowanie i MCSF ,nie na tych logach ,ale walcze z tym caly czas i turbawka czyszczona bedzie w przyszlym miesiacu...
    Ostatnio edytowane przez peenbe ; 25-04-2012 o 13:38

  4. #64
    Użytkownik Romeo Avatar Jacenty
    Dołączył
    12 2008
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Postów
    500

    Domyślnie

    Cytat Napisał peenbe Zobacz post
    http://uplodzik.pl/download.php?uid=CA80FAST

    http://uplodzik.pl/download.php?uid=R1YXLAW6

    http://uplodzik.pl/download.php?uid=0WWTBE8O

    http://uplodzik.pl/download.php?uid=LSL6JMYN

    przeladowanie i MCSF ,nie na tych logach ,ale walcze z tym caly czas i turbawka czyszczona bedzie w przyszlym miesiacu...
    porownaj logi korekt wtryskow na postoju z moimi (mam ten sam motor), masz dosc duze wartosci korekt zwlaszcza dla 1. wtrysku,
    u mnie nie ma MCSF tylko od czasu do czasu pojawia sie blad P1238
    http://przeklej.net/file_details/2051.html
    mozliwe ze ja tez bede musial dac turbo do sprawdzenia bo gdy mocno przycisne to pojawia sie czarny dym (pozostalosci po zamarznietej odmie) mozliwe ze uszczelnienia w turbo poszly i przecieka olej, po odkreceniu rury dochodzacej do przepustnicy jak przejade palcem w srodku rury to widac ze olej..

  5. #65
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    A mnie najbardziej zastanawiają u Ciebie tak duże korekty wtrysków przy butowaniu szczególnie na 3 i 4 cylindrze.
    Być może to normalne przy butowaniu? Inna przyczyna to może interwał pomiaru w FESie który miałeś ustawiony co 1s i być może te wyniki są obarczone jakimś błędem. Dziwne jest to że od 6 sekundy korekty są prawie identyczne do końca pomiaru...

    Sprawdzę u siebie przy najbliższej okazji. Ostatnio jak logowałem korekty to wyszło mi coś takiego ale nie było to butowanie.

    http://uplodzik.pl/download.php?uid=TPCZNDFN



    Cytat Napisał peenbe Zobacz post
    http://uplodzik.pl/download.php?uid=LSL6JMYN

    przeladowanie i MCSF ,nie na tych logach ,ale walcze z tym caly czas i turbawka czyszczona bedzie w przyszlym miesiacu...
    Ostatnio edytowane przez godol ; 25-04-2012 o 14:31

  6. #66
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Czas Obroty silnika Korekta paliwa Cyl.3 Korekta paliwa Cyl.4 Korekta paliwa Cyl.1 Korekta paliwa Cyl.2 TAG
    rpm mmł/i mmł/i mmł/i mmł/i
    0,0 1520,0000 -0,9500 1,3100 1,0000 -1,3800
    ale tutaj kiedy nie dotykalem gazu ,ze tak powiem ,korekty sa normalne i na wolnych obrotach pewnie sa jeszcze mniejsze ,wiec chyba przy pedale gazu w podlodze te korekty sa takie a nie inne...ale ja sie nie znam wiec o wyjasnienie prosze bardziej obeznanych...

  7. #67
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jacenty Zobacz post
    porownaj logi korekt wtryskow na postoju z moimi (mam ten sam motor), masz dosc duze wartosci korekt zwlaszcza dla 1. wtrysku,
    u mnie nie ma MCSF tylko od czasu do czasu pojawia sie blad P1238
    Ale właśnie pierwszy cylinder ma nawet dobrą korektę...

    Cytat Napisał godol Zobacz post
    A mnie najbardziej zastanawiają u Ciebie tak duże korekty wtrysków przy butowaniu szczególnie na 3 i 4 cylindrze.
    Być może to normalne przy butowaniu? Inna przyczyna to może interwał pomiaru w FESie który miałeś ustawiony co 1s i być może te wyniki są obarczone jakimś błędem. Dziwne jest to że od 6 sekundy korekty są prawie identyczne do końca pomiaru...
    Zgodzę się tutaj z kolegą że najgorzej wygląda to dla 3 i 4 cylindra ale i 2 nie jest najlepszy. Najlepiej gdybyś jeszcze zrobił próbę przelewową przez 4 min do strzykawek 100ml i napisałbyś ile naleciało. Pozdrawiam

  8. #68
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    nie wiem co i jak z tą proba przelewową i nie wiedzialbym gdzie co odpiac i jak podpiac

  9. #69
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał peenbe Zobacz post
    nie wiem co i jak z tą proba przelewową i nie wiedzialbym gdzie co odpiac i jak podpiac
    Tu jest z działu zrób to sam jak prawidłowo przeprowadzić próbę przelewową:
    Sprawdzanie Wtryskiwaczy CR
    Tu przesyłam fajny temacik odnośnie wtryskiwaczy w TDCI:
    http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=76185
    A tu interpretacja próby dla JTD:
    Pomoc w interpretacji próby przelewowej wtrysków
    W próbie przelewowej po ok 4min pracy na ciepłym silniku powinno być do 30 ml ON. I dla każdego wtrysku powinna być podobna wartość.


  10. #70
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    Cytat Napisał peenbe Zobacz post
    nie wiem co i jak z tą proba przelewową i nie wiedzialbym gdzie co odpiac i jak podpiac
    Zrób jeszcze raz logi na korekcje przy butowaniu bo to jest nie normalne by przez 15 sekund mieć identyczne korekcje dla wszystkich 4 wtryskiwaczy. Zwiększ interwał próbkowania na co 2s.
    Ostatnio edytowane przez godol ; 25-04-2012 o 16:43

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory