Witam, tak jak w temacie jeżeli rozładuje mi sie bateria w kluczyku (scyzoryk z 3 przyciskami) albo wyciagne baterie czy pilot mi sie rozkoduje?
Witam, tak jak w temacie jeżeli rozładuje mi sie bateria w kluczyku (scyzoryk z 3 przyciskami) albo wyciagne baterie czy pilot mi sie rozkoduje?
Raczej Ci się nie rozkoduje, wymieniałem baterię u mnie w pilocie to nic się nie rozkodowało. Nie wiem co by było gdyby wyciągnąć baterię na kilka dni, ale jak na krótki czas to nic się nie stanie.
Od razu się nie rozkoduje, nie wiem jak po dłuższym okresie.
Nie wiem jak to jest ale mój kluczyk nie miał baterii od kupna samochodu do czasu aż przylutowałem mikroprzycisk (czyli jakieś pół roku) po włożeniu nowej baterii odziwo działał bez żadnego kodowania
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
Bo własnie nie wiem co moze być przyczyną niedziałania kluczyków baterie były rozładowane w obu kluczykach dość długo bo juz jak kupiłem alfe z francji to nie działały, włozyłem nowe i nadal nie działają, jezeli bym chciał je jakoś sprawdzic czy wgl. działają to trzeba podpinac pod komputer? czy jest jakas metoda na ponowne zakodowanie jak np w VW polo 6n2 ze wklada sie do zamka w drzwiach przekreca i naciska guziki otwierania i zamykania?
- byś musiał u elektryka, elektronika od kluczy sprawdzić czy kluczyk działa, czy jest nośna 433 Mhz.
- kody sterowania sa wpisane we flashu transpondera.
- wyjęcie baterii na długi czas nie powoduje zerowania flasha.
- do zerowania, zmiany flasha potrzebna jest dość skomplikowana procedura.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm