Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Temat: przy zimnym siniku dławi na niskich obrotach..

  1. #1
    luxik10
    Gość

    Question przy zimnym siniku dławi na niskich obrotach..

    Witam , mam problem, gdy odpalam zimny silnik to na początku dławi się na niskich obrotach( do 2000) wyżej już normalnie, i tak przez jakieś 10 sekund potem już jest wszystko ok.Co to może być?? Silnik to v6 2.5 litra oczywiście ))
    Ostatnio edytowane przez grzelutek ; 06-09-2009 o 16:29

  2. #2
    sargal
    Gość

    Domyślnie

    Kolego ja miałem podobny problem z 1.7 TS koledzy holicy mieli racje w tym co mi pisali mi pękł wężyk od serwa, wymiana pomogła koszt u mechanika 60 PLN

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar prezesjm
    Dołączył
    06 2006
    Mieszka w
    DANKOWICE
    Postów
    87

    Domyślnie

    Cytat Napisał luxik10 Zobacz post
    Witam , mam problem, gdy odpalam zimny silnik to na początku dławi się na niskich obrotach( do 2000) wyżej już normalnie, i tak przez jakieś 10 sekund potem już jest wszystko ok. Co to może być?? Silnik to v6 2.5 litra oczywiście ))
    W mojej Cromie V6 jest dokładnie identyczny objaw. Nie mam ostatnio czasu zająć się tym a i usterka wyjątkowo upierdliwa bo krótkotrwała. Poczekam , może w zimie będzie dłużej trwała. Oczywiście u mnie w ECU żadnych błędów. Ciekawa zbieżność , silniki są identyczne, Ecu chyba też.

    Na marginesie: widzę że jesteś Bielska-Białej. Może będzie okazja kiedyś sprawdzić w którym modelu silnik lepiej gra. Mieszkam w Dankowicach.
    LANCIA KAPPA V6, Fiat CROMA 2.0, Fiat CROMA V6, RITMO 1,5 ie - 32V i 550 kM w sumie
    www.lanciapolska.org/forum - forum Lancii

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gifwwl
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Wołomin
    Auto
    146 2.0 TB Junior była, teraz jedyne słuszne AR GT
    Postów
    311

    Domyślnie

    Koledzy sprawdzcie czujnik temperatury. Nie gwarantuje że to to, ale podobne objawy są, co prawda dławi sie dopuki się nie nagrzeje i ogólnie więcej pali ;]
    Naprawa fiat, alfa romeo http://www.autokielak.pl/

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Slades
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Radziejów
    Auto
    Była 145 1.6 TS/ Była 147 1.9 JTD/ Jest 159 1.9 JTDM 16V :D
    Postów
    219

    Domyślnie

    Ja Panowie mam podobnie na zimnym silniku poki na ssaniu jest ok a jak zaczynają spadać obroty w dół to zaczyna "pykać" z tłumika i dusi sie jak naciskam gazu.
    Dodam jescze ze w lato ta usterka jest ostatecznie do zaakceptowania ale w zime robi sie juz masakra. nie idzie jechac dopuki silnik sie troche nie rozgerzeje.
    borykam sie z tym problemem juz prawie rok i nie moge dojśc co jest
    Posiadam Blokady wałków rozrządu zastosowanie:
    Alfa 145 1.4 16V i 1.6 16V ,Alfa 147 1.6 16V ,Alfa 156 1.6 16V
    Oraz VAG USB KKL + Alfadiag. Moge pomóc

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maciek_czer
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    AR 75 1.8IE
    Postów
    404

    Domyślnie

    A świece i przewody??? Sprawdzał je ktoś, co do TS to objaw klasyczny jak opisał Slades - padnięte świece lub zalane ich gniazda, ewentualnie przewody WN. Co do V6 widziałem już ze trzy "szóstki" z tym objawem i za każdym razem winne były świece i przewody WN.

  7. #7
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Slades
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Radziejów
    Auto
    Była 145 1.6 TS/ Była 147 1.9 JTD/ Jest 159 1.9 JTDM 16V :D
    Postów
    219

    Domyślnie

    Świece mam "nowe" zrobiłem na nich moze z 10 tyś(ale to są świece NGK z Allegro za 200 zł komp wiec z jakością pewnie nie najlepiej.) Ale zmieniłem kiedyś na stare na których nie było takiego problemu i nadal ta usterka występowała. Przewody mam uzywki ale koleś odpalał samochód z którego je brałem i na zimnym nie było żadnego problemu wiec myśle ze to tez nie przewody. Cewki dodam ze też wymieniłem. Ja podejrzewam ze jest coś nie tak ze skłedem paliwa albo jest na początku za bogate lub za ubogie i dlatego tak sie dzieje, mysle ze któryś czyjnik za to odpowiedzialny przekłamuje
    Ostatnio edytowane przez Slades ; 23-09-2009 o 21:06
    Posiadam Blokady wałków rozrządu zastosowanie:
    Alfa 145 1.4 16V i 1.6 16V ,Alfa 147 1.6 16V ,Alfa 156 1.6 16V
    Oraz VAG USB KKL + Alfadiag. Moge pomóc

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Cytat Napisał Slades Zobacz post
    Świece mam "nowe" zrobiłem na nich moze z 10 tyś(ale to są świece NGK z Allegro za 200 zł komp wiec z jakością pewnie nie najlepiej.) Ale zmieniłem kiedyś na stare na których nie było takiego problemu i nadal ta usterka występowała. Przewody mam uzywki ale koleś odpalał samochód z którego je brałem i na zimnym nie było żadnego problemu wiec myśle ze to tez nie przewody. Cewki dodam ze też wymieniłem. Ja podejrzewam ze jest coś nie tak ze skłedem paliwa albo jest na początku za bogate lub za ubogie i dlatego tak sie dzieje, mysle ze któryś czyjnik za to odpowiedzialny przekłamuje
    W kilkudziesięciu procentach przypadków chodzi o przepływkę ?
    Ale to chyba zbyt oczywiste ?

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar prezesjm
    Dołączył
    06 2006
    Mieszka w
    DANKOWICE
    Postów
    87

    Domyślnie

    Może Maćku masz rację. Bo sumie usterka jest na tyle krótkotrwała że trudno podejrzewać jakieś czujniki czy przepływkę. Jedynie co tak szybko łapie temperaturę to faktycznie komory spalania. Świeczki mam stare to popróbuje wymienić i zobaczymy co się stanie. Kabelki są dość drogie by tak w ciemno wymieniać ale może pożyczę na chwilkę z swojej Kappy.
    LANCIA KAPPA V6, Fiat CROMA 2.0, Fiat CROMA V6, RITMO 1,5 ie - 32V i 550 kM w sumie
    www.lanciapolska.org/forum - forum Lancii

  10. #10
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciek_czer Zobacz post
    Co do V6 widziałem już ze trzy "szóstki" z tym objawem i za każdym razem winne były świece i przewody WN.
    Potwierdzam taka przypadłość i winne są w moim przypadku V6 świece

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. [155] Dławi się na niskich obrotach
    Utworzone przez bodziok26 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 19-03-2012, 13:13
  2. Dławi się przy wysokich obrotach v6
    Utworzone przez 303 suto w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 20-12-2011, 22:04
  3. [155] problem przy niskich obrotach
    Utworzone przez azer w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 10-08-2010, 19:32
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-11-2008, 01:01
  5. [156] Dławi się przy wyższych obrotach
    Utworzone przez Patricko w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 15-10-2008, 09:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory