Choc to nie ten model to może Panowie od starszych sióstr AR 159 bedziecie wiedzieli co to może być
poprosze o pomoc
w tym temacie: http://www.forum.alfaholicy.org/mito...buja_bije.html
z góry dziękuje za pomoc
Choc to nie ten model to może Panowie od starszych sióstr AR 159 bedziecie wiedzieli co to może być
poprosze o pomoc
w tym temacie: http://www.forum.alfaholicy.org/mito...buja_bije.html
z góry dziękuje za pomoc
Jeżeli na 100% nie koła to jedyne co przychodzi mi do głowy to, przeguby, podpora półosi (jeżeli jest) same półosie (wyważenie, odważnik poluzowany-przesunięty) i koło dwumasowe (jeżeli jest) jakiś luz w mechaniźmie różnicowym, sprawdź też osłony przegubów. Jak smar wychlapie objawy mogą być podobne. Nic innego nie powinno powodować takich objawów.(chyba)
Ostatnio edytowane przez slavol ; 27-08-2010 o 22:59
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
ok sprawdze to co sugerujesz choć jesli chodzi o dwumasowe koło to chodzi ci pewnie o pasowe nie zamachowe. Bo jesli chodzi o dwumasowe zamachowe to by hałasowało a w moim przypadku jest ładnie i cichutko zarówno na sprzegle jak i bez - jesli sie myle to poprosze o poprawienie mnie
ale w obu przypadkach ty kół ich zuzycie było by odczówalne (oba są w ruchu równiez na luzie) również na luzie a tak nie jest.
Dziękuje za podpowiedź napewno mnie to jakoś ukierunkowało bede szukać pod katem przegubów zobaczymy co wyjdzie, szkoda tylko że zaden nie hałasuje to sprawa by była prostsza, a tak to pozostaje szukanie.
jesli ktos ma jeszcze jakies wskazówki to bardzo o nie prosze - bedzie łatwiej mi, a i może innym w przyszłosci
pozdr
W sumie tak, dwumas i pasowe odpada bo jak piszesz drgania nie są zależne od prędkości obr. silnika tylko samochodu. Więc skupić się trzeba na elementach przeniesienia napędu.
Kolega kiedyś w busie na autostradzie stracił smar w przegubie, na początku miał drgania przy określonej prędkości, jak guma osłony całkiem puściła zatarł przegub, pobocze, ADAC, i serwis. Napisz jeszcze czy stało się to nagle, czy narastało jakoś powoli?
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
zauważyłem to w niedzielę jak zjechałem z A2 i wtedy miałem to przy predkosciach 40-60km/h i było bardziej odczowlane tzn mocniejsze, nastepnego dnia w poniedziałek i obecnie jest to przy predkości 20-30km/h
---------- Post dodany o godzinie 10:01 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 10:00 ----------
nie widać żadnych wycieków smaru ani na wewnetrznych ani na zewnetrznych przegubach
No to kiepsko, pozostaje albo jakiś konkretny mechanik albo czekać aż objaw się nasili lub niestety coś padnie. Obmacaj jeszcze opony pod kątem jakiś bąbli, przytarć, nic innego Ci już nie podpowiem.
Powodzenia.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
dzieki jak zdiagnozuje to napisze aby mozna było zakończyć temat choc nie wiem ile potrwa szukanie przyczyny
pozdr
Sprawdzałeś koła/opony od wewnętrznej strony?
Jeśli nie to radziłbym to zrobić, może ją gdzieś wybrzuszyło, albo skrzywiłeś minimalnie felgę.
Możesz albo pojechać do wulkanizatora albo samemu przekładać koła na zapasowe i robić jazdki próbne. Jeśli to nie pomoże, to znaczy, że sprawa jest poważniejsza