Wydaje mi się że ci poprostu albo pompa niedomaga albo zabrudzony masz czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR. Nie wiem dlaczego dałeś jakiemuś partaczowi wymieniać uszczelnienia w pompie, bo tą czynność zrobił byś samemu. Tu masz cały temat o tym łącznie z momentami przykręcenia wszystkich śrub pompy:
http://forum.opel24.com/topic/46789-...ryskowa-Bosch/
Tu jak pompa wygląda po rozebraniu
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtop...?f=72&t=178666
Aha koło pompy przykręcasz na 80-100Nm. Wracając do tematu nasza pompa wysokiego ciśnienia (mianowicie BOSCH CP1) to pompa z 3 sekcjami, każda oparta na pompie nurnikowej. W górnej części pompy przy głowiczce znajduje się metalowy oring uszczelniający przy zaworze zwrotnym. Wydaje mi się że twój szpec właśnie coś spinkolił z owym oringiem, bo jak na nim stracisz szczelność to ciśnienie ci ucieknie i wtedy pompa niewydoli. Zrób jeszcze logi ciśnienia na listwie CR z jazdy jak ci auto niedomaga i wrzuć je na forum (nie prt scr. bo ich nie mogę sobie powiększyć i prawidłowo interpretować). Definitywnie partacz ci coś spierdolił w pompie (co najważniejsze - uszczelnienia należy wymieniać w idealnej czystości najlepiej na prześcieradle żeby piachu do niej nie nawrzucać) i mógł ci syfu nawalić do układu - co może być teraz widocznym efektem. Szkoda mi ciebie ale już ktoś tu na forum napisał - Jak SAM sobie nie zrobisz to NIGDY NIE BĘDZIESZ miał dobrze zrobione. POZDRAWIAM
---------- Post added at 13:50 ---------- Previous post was at 13:34 ----------

Napisał
sznikers138
No właśnie nieszczelności brak. Pompa jest sucha i przewody również. W weekend wymienię sobie wtrysk i dam znać czy problem znikł (wymieniam sam bo spec chciał za wtrysk 450 zł plus robocizna co wydaje mi się kwotą przesadzoną)
Ale ty tego nie zobaczysz, bo ciśnienieci się gubi nie na gumowym zewnętrznym uszczelnieniu tylkonajprawdopodobniej na metalowym ringu koło zaworu zwrotnego.Jeżelijuż chcesz robić coś z wtryskami to tu jest z działu zrób to samjak prawidłowo przeprowadzić próbę przelewową:
http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...iwaczy_cr.html
Tu przesyłam fajny temacik odnośniewtryskiwaczy w TDCI:
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=76185
A tu interpretacja próby dla JTD:
http://www.forum.alfaholicy.org/156/..._wtryskow.html 
W próbie przelewowej po ok 4min pracyna ciepłym silniku powinno być do 30 ml ON. I dla każdego wtryskupowinna być podobna wartość.
Ale skoro przed doszczelnieniempompy wszystko było ok to dlaczego nagle ci ot tak miałyby wtryskipaść - coś dziwnego.