Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Silnik 2.5 V6 Mułowaty

  1. #1
    adrianos001
    Gość

    Domyślnie Silnik 2.5 V6 Mułowaty

    Witam! Mam mały problem szukałem odpowiedzi ale nie znalazłem lub przeoczyłem. Problem polega na tym iż mój silnik w upalniejsze dni lub gdy bardziej sie nagrzeje robi sie mułowaty. Czy mogło mu zaszkodzic to ze raz w zimie przejechałem nim 150 km na zepsutym termostacie i nie mógł sie zagrzać. Prosze o pomoc jeżeli ktoś miał ten problem i wie jak go rozwiązać.

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Raczej niedogrzanie by mu nie zaszkodziło. Trochę wróżbiarstwo, musisz coś więcej napisać albo pod kompa podpiąć. Może przepływomierz pada, może coś nie łączy w elektryce, może jakieś lewe powietrze łapie... A co to znaczy że "gdy się bardziej nagrzeje"? Na tablicy ma być 90 stopni i to w tych motorach się osiąga po kilku minutach jazdy .

  3. #3
    adrianos001
    Gość

    Domyślnie

    Ale gdy jest chłodno lub gdy popada i spadnie temperatura wtedy robi się bardziej żwawszy i lepiej się wkręca na obroty.Wymieniony został filtr powietrza i świece. ale jeśli chodzi o lewe powietrze to cały czas było by źle a nie tylko gdy upał.

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maciek_czer
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    AR 75 1.8IE
    Postów
    404

    Domyślnie

    Prawdopodobna usterka przepływomierza. Na komputer lub/i podmiana

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Spróbuj odpiąć przepływkę i zobacz czy coś się zmieni np. na lepsze.

  6. #6
    adrianos001
    Gość

    Domyślnie

    Dzisiaj sprawdzałem przepływomierz czy może nie popusciły się ściski i znalazłem na nim napis flamastrem "3.0v6" czyli już ktoś wymieniał i założył z silnika 3.0 może to mieć jakies znaczenie. A jeżeli odepnę pzepływkę to można tak jeździć?

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Przepływki 2.5 i 3.0 są takie same. Ale jak ma napis flamastrem to pewnie kupiona na szrocie.
    Jak odepniesz to najpewniej wywali ci "marchewkę" ale możesz pojeździć i sprawdzić czy jest gorzej/lepiej/bez zmian. Jak będzie gorzej to znaczy że to raczej nie przepływka, jak będzie bez zmian albo lekko lepiej to to raczej przepływka uwalona.
    Można też kupić kabelek obd2 za parę złotych, podpiąć pod kompa i pooglądać wykresy.

  8. #8
    adrianos001
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki za radę dzisiaj ją odepnę i zobacze co sie dzieję w sumie wolałbym żeby to było coś nie tak z przepływką niż z silnikiem bo remont znacznie droższy.

    - - - Updated - - -

    A więc sprawdziłem odłączyłem i po zapaleniu silnika oczywiście "marchewka" chwilkę sie podławił i póżniej powiem że może delikatna różnica była ale naprawde minimalna prawie nie do poczucia. Podpiołem przepływke i może ciut mocniejszy albo nawet nie ale to pewno musiałbym gdzieś dalej sie przejachac na odłączonej zeby sie przekonać.

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Odepnij wtedy kiedy widzisz ze ma mula.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

Podobne wątki

  1. Smrodek spalin z rury mułowaty...
    Utworzone przez Miras2020 w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 31-01-2013, 20:04
  2. Praca zimnego 2.4 JTD - twardy, mułowaty
    Utworzone przez grosii w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 12-12-2011, 22:39
  3. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 10-07-2011, 10:20
  4. Mułowaty na zimnym silniku brak ssania?1.8TS
    Utworzone przez tomimacko w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 13-09-2010, 07:14
  5. [GTV] Silnik kaplica - silnik zazgrzytał i zgasł. Rozrusznik nie kręci wałem...
    Utworzone przez Ferrari-1 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 98
    Ostatni post / autor: 30-10-2009, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory