Strona 8 z 19 PierwszyPierwszy 123456789101112131415161718 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 182

Temat: Alfa Romeo 33 1.7 ie 4x4 reanimacja - reaktywacja !!!

  1. #71

  2. #72
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rafał Zobacz post
    perfekt tera tylko zapodaj tam v6 i beziesz miał najszybszą 33 .4x4 chodzi mi po głowie taki projekt.
    Ja bym serie zostawil to autko powinno powoli na wartosci nabierac, chociaz z V6 tez ciekawy projekt by to byl
    Ostatnio edytowane przez Damian1989 ; 11-03-2013 o 23:18

  3. #73
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    Jeśli wtykać tam v6 to w zwykła karoserię, a nie w 4x4 bo za rzadka i za droga jest żeby profanować oryginał. Jakby co, to ja mam fotki z takiego projektu. Podłoga z silnikiem i napędem 4x4 od ar164 v6 ożeniona z budą (bez podłogi) od ar33 plus napompowane nadkola bo ar164 szersza jest.
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  4. #74
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    To wrzuć kilka fotek
    Myślę że Michał się nie obrazi za taki mały OT

  5. #75
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Cytat Napisał malin2k5 Zobacz post
    To wrzuć kilka fotek
    Myślę że Michał się nie obrazi za taki mały OT
    A ja wiem,że mu się to nie spodoba,że zaśmiecać się będzie jego wątek czymś nie związanym z reaktywacją jego auta.Wiem co mówię
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  6. #76
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    Witam
    Ponieważ dostałem już jedno upomnienie (zasłużenie) za nie trzymanie się tematu (a nie chciałbym dostać następnego) i zgadzam się z moderatorem, a poza tym należy uszanować autora tego tematu i jego temat, to wypadałoby z tematem przeróbki 33 na v6 przenieść tam gdzie jego miejsce czyli:

    http://www.forum.alfaholicy.org/tuni...ml#post1131882
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  7. #77
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar stabipl
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Stargard
    Auto
    AR 33 1,7 i.e. 4x4
    Postów
    265

    Domyślnie

    Zimno było ale postanowiłem i tak chwilę popracować
    Efekt to:
    - wyczyszczone zaciski
    - wyczyszczone elementy z amortyzatorów
    - wyczyszczona belka pod silnik
    - dalsze czyszczenie komory silnika

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20130316_084447.jpg
Wyświetleń:	290
Rozmiar:	95.8 KB
ID:	88961Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20130316_145559.jpg
Wyświetleń:	254
Rozmiar:	115.0 KB
ID:	88971Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20130316_145529.jpg
Wyświetleń:	254
Rozmiar:	90.8 KB
ID:	88970Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20130316_143953.jpg
Wyświetleń:	269
Rozmiar:	92.4 KB
ID:	88969Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20130316_143949.jpg
Wyświetleń:	309
Rozmiar:	92.1 KB
ID:	88968Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20130316_143945.jpg
Wyświetleń:	244
Rozmiar:	101.6 KB
ID:	88967Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20130316_143941.jpg
Wyświetleń:	237
Rozmiar:	99.3 KB
ID:	88966Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20130316_143937.jpg
Wyświetleń:	368
Rozmiar:	120.6 KB
ID:	88965Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20130316_084458.jpg
Wyświetleń:	239
Rozmiar:	104.0 KB
ID:	88964Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20130316_084454.jpg
Wyświetleń:	194
Rozmiar:	88.8 KB
ID:	88963Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20130316_084451.jpg
Wyświetleń:	226
Rozmiar:	94.3 KB
ID:	88962Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20130316_145628.jpg
Wyświetleń:	247
Rozmiar:	55.2 KB
ID:	88972


    A to znaleziona mała dziurka (trza pospawać)

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20130316_143910.jpg
Wyświetleń:	246
Rozmiar:	113.0 KB
ID:	88973Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20130316_143924.jpg
Wyświetleń:	256
Rozmiar:	92.1 KB
ID:	88974


    Zapytanie do wszystkich, ktoś może posiada te dwa elementy i nie potrzebuje ich

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20130316_145509.jpg
Wyświetleń:	247
Rozmiar:	76.7 KB
ID:	88975


    W poniedziałek wszystkie już oczyszczone elementy trafią na cynkownię i do malarni proszkowej.

    - - - Updated - - -

    Pytanie do znawców tematu lakierowania, planuje użyć podkładu reaktywnego, co wy na to ???
    Moja nowa - stara niunia http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._7_ie_4x4.html
    "Z alfą jest jak z kobietą, do póki o nią dbasz jest cała Twoja..."

  8. #78
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    Podkład reaktywny nie może pozostać nie pokryty. Musi być uszczelniony. Czyli może być pokryty podkładem gruntującym, lakierem akrylowym lub bazą i lakierem bezbarwnym. Nie może być pokrywany podkłądem w sprayu ani też podkładem epoksydowym.
    Najlepszy podkład reaktywny jaki znam to podkład Glasurita 283-150, ma stosunkowo długą żywotność po przygotowaniu, ma najwięcej składników reaktywnych ze wszystkich innych podkładów (patrzyłem w karty charakterystyki), można go malować pędzlem, zawsze bardzo cienkimi warstwami mokro na mokro (2 lub 3).
    Można go pokryć podkładem gruntującym 285-505, lub -555, lub -655 (w celu wyrównania nierówności szlifowaniem jeśli lakier będzie na widoku) albo:
    Ja zastosowałem podkład bez szlifowania 285-31 (szary) - umożliwiający lakierowanie bez szlifowania do 5 dni od położenia tego podkładu (nadaje się do komory silnika gdzie jest tyle zakamarków że nie idzie tego znowu przeszlifować).
    Na to lakier akrylowy albo:
    Baza i na to lakier bezbarwny - polecam Como Glasurita - wysoka błyszczalność, klarowność, duża twardość i dobra rozlewność - polecany dla początkujących - nawet taki lamer jak ja tym pomaluje.
    Niestety system Glasurita daje mocno po kieszeni ale i daje efekt.
    Ja w ramach eksperymentu pomalowałem podkład reaktywny Glasurita bezpośrednio emalią epoksydową chemoodporną z połyskiem RAFIL - bardzo mocno to się ze sobą trzyma (drobne elementy - łapy, uchwyty itp.).
    Generalnie ten podkład reaktywny jeśli jest prawidłowo położony - to właściwie nie odłazi od blachy, nie obija się i jest bardzo trudno się go pozbyć. Wszystko z wierzchu odlezie a ten podkład zostaje.
    Ważne by malować bardzo cienkimi warstwami - pierwsza warstwa farbą rzadką jak woda, druga trochę gęściejsza (jak w instrukcji). Nie wolno robić zacieków i kałuż bo się odparzy i odlezie.
    Oczywiście przez lata próbowałem wszystkiego: hammerajta, brunoxa, corrizoli i sam nie wiem czego jeszcze i wszystko to na płot się tylko nadaje.
    Piaskowanie, trawienie w kwasie, mycie i podkład reaktywny.
    A zapomniałem: 283-150 można kłaść na szpachlę, stal, stal galwanizowaną, aluminium, magnez, elementy fabryczne w kataforezie i istniejące powłoki.
    Oczywiście napiszę od razu - nie jest to farba bezpośrednio na rdzę (zresztą coś takiego nie istnieje - to reklama i marketing).

    Na forum lakierniczym polecali raczej podkład epoksydowy, odradzali podkład reakcyjny jako zbyt pracochłonny i kłopotliwy.
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  9. #79
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar stabipl
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Stargard
    Auto
    AR 33 1,7 i.e. 4x4
    Postów
    265

    Domyślnie

    Taki mały efekt z dzisiaj

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20130317_104216.jpg
Wyświetleń:	235
Rozmiar:	79.3 KB
ID:	89065
    Moja nowa - stara niunia http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._7_ie_4x4.html
    "Z alfą jest jak z kobietą, do póki o nią dbasz jest cała Twoja..."

  10. #80
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Oj trzeba będzie to auto obejrzeć po skończonej reanimacji bo coraz ciekawiej to wygląda.

Podobne wątki

  1. [155] Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v 95r. - reanimacja
    Utworzone przez kamil97 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 202
    Ostatni post / autor: 05-12-2016, 23:18
  2. Areks- Reaktywacja znow ALFA tym razem 147 JTD
    Utworzone przez arecky w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23-02-2013, 07:31
  3. [GTV] Alfa Romeo GTV 2.0 V6 Turbo Tydzien po zakupie:)Reaktywacja:)
    Utworzone przez dawid1592 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 30-11-2011, 11:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory