Strona 82 z 336 PierwszyPierwszy ... 32727374757677787980818283848586878889909192132182 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 811 do 820 z 3355

Temat: Korekty wtrysków

  1. #811
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    159
    Postów
    280

    Domyślnie

    jako, że chciałbym poprawić trochę prace wtrysków jakiej firmy olej 2T najlepiej dolać do baku?

    Jaką ilość wlać na pełny zbiornik czyli 70l

  2. #812
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Jeśli nie bierze oleju, nie dmucha do "wody", nie ma dużych przedmuchów, to najpewniej zawory. Ale "nigdy nie mów nigdy"
    A korekty na cylindrach obok jak wyglądają ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #813
    Użytkownik Znawca Avatar mariuszoles
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    Porsche Panamera 4S
    Postów
    999

    Domyślnie

    Cytat Napisał _jedrek_ Zobacz post
    jako, że chciałbym poprawić trochę prace wtrysków jakiej firmy olej 2T najlepiej dolać do baku?

    Jaką ilość wlać na pełny zbiornik czyli 70l
    Polecam przejrzeć cały wątek i wszystko będzie jasne:
    http://www.forum.alfaholicy.org/foru...y_pigulce.html

    Ja dolewam Orlen Platinum Moto 2T

  4. #814
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    w trakcie szukania alfy 159
    Postów
    93

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Jeśli nie bierze oleju, nie dmucha do "wody", nie ma dużych przedmuchów, to najpewniej zawory. Ale "nigdy nie mów nigdy"
    A korekty na cylindrach obok jak wyglądają ?
    a co z zaworami ? trzy są w okolicach 0,5 jeden na +5,6 kolejny na minusie cos około 5 (wnioskuje że próbuje wyrównać tego z +). Nie wiem jak mechanik mierzył mi kompresje ale mówi ze wszystkie cylindry są w okolicy 22 (nie wiem w jakich jednostkach to się podaje) a wydaje mi się że w 2,4 ma być to 28 (gdzieś tak na forum ktoś podał) chyba że źle mechanik mi zmierzył tą kompresje.

  5. #815
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    Giulia Veloce '21
    Postów
    47

    Domyślnie

    Dałem wtryski do sprawdzenia - wszystkie sprawne :/ Dokładniej - wszystkie przechodzą testy, ale są różnice przy dwóch, które są minimalnie słabsze (ale ciągle maszyna kwalifikuje je jako działające). Powoli kończą mi się pomysły. EGR niedawno zmieniany, ciśnienie w cylindrach ok, przepływomierz wymieniony. Jeżdżę od jakiegoś czasu na STP (jeszcze zanim dałem wtryski do sprawdzenia) i ostatnio pojawia się u mnie dymek przy odpalaniu i czasami silnik momentalnie gaśnie po odpaleniu: http://www.youtube.com/watch?v=XSiZ_MKhCRw
    Co jeszcze mógłbym sprawdzić? Dzisiaj rano trzy razy podgrzałem świece zanim zapaliłem i dymu nie było, pojawił się dopiero później, ale w naprawdę śladowych ilościach. Minus był taki, że rozrusznik kręcił trochę dłużej. Na forum alfaowner.com przeczytałem, że ktoś z takim problemem miał wprowadzane modyfikacje właśnie jeśli chodzi o podgrzewanie świec żarowych. Macie jakieś pomysły? Poza dymkiem, dłuższym kręceniem rozrusznika i sporadycznym trzęsieniem (widać na filmie po pierwszej próbie odpalenia), nie mam żadnych problemów z silnikiem.

  6. #816
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Problem z odpalaniem: http://www.forum.alfaholicy.org/159_...problem-3.html post #27
    Jeśli chodzi o ten dymek - zainteresuj się stanem kolektora ssącego i jego klapek wirowych. W silnikach 2.4 popularnym zjawiskiem świadczącym o nieszczelności kolektora jest taki dymek.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #817
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    Giulia Veloce '21
    Postów
    47

    Domyślnie

    Magil - dzięki za sugestie. Widziałem tamten wątek i też biorę pod uwagę rozrusznik/wymianę świec żarowych, bo ostatnia zima to było dla mnie niezłe wyzwanie Czy taki dymek przy problemach z kolektorem/klapami pojawia się tylko przy odpaleniu?

  8. #818
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał bercik302 Zobacz post
    a co z zaworami ? trzy są w okolicach 0,5 jeden na +5,6 kolejny na minusie cos około 5 (wnioskuje że próbuje wyrównać tego z +). Nie wiem jak mechanik mierzył mi kompresje ale mówi ze wszystkie cylindry są w okolicy 22 (nie wiem w jakich jednostkach to się podaje) a wydaje mi się że w 2,4 ma być to 28 (gdzieś tak na forum ktoś podał) chyba że źle mechanik mi zmierzył tą kompresje.
    Najlepiej, by było jakbyś zamieścił logi.
    Jeśli jest coś nie tak z kompresją, to ECU będzie wydłużał czas wtrysku. Ale jeśli kompresja będzie równie zła na każdym cylindrze, to korekty też będą w miarę równe.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał pass45 Zobacz post
    i też biorę pod uwagę rozrusznik/wymianę świec żarowych, bo ostatnia zima to było dla mnie niezłe wyzwanie
    Białawy dymek przy odpalaniu może być oznaką, że że ta zima będzie jeszcze większym wyzwaniem
    A poważnie, to jedną z możliwości jego pojawiania się jest też utrudnione spalanie ON w zbyt zimnym cylindrze. Świece żarowe mogą niedomagać ale jeszcze w takim zakresie, że nie jest to sygnalizowane błędem.
    Taki dymek ma wtedy ostry, gryzący zapach.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #819
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    w trakcie szukania alfy 159
    Postów
    93

    Domyślnie

    logów teraz nie pokaże bo mam auto u mechanika. Niby w poniedziałek będzie miał ściągniętą głowice (ciekawe czy uda mu się ją ściągnąć bez rozbierania całego przodu auta). Chcę pojechać do niego zobaczyć jak już będzie miał ściągniętą głowice na co mam zwrócić uwagę ?

  10. #820
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar creaf
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 1.9 SW
    Postów
    324

    Domyślnie

    Cytat Napisał creaf Zobacz post
    Vectra C CDTI 120KM

    Silnik nagrzany, bieg jałowy, EGR ~32%, ciśnienie 0,3MPa(tu dziwne że pokazuje w MPa zamiast kPa ale ważne że zadane i zmierzone takie samo, przynajmniej z dokładnością jaką wyświetla), obroty 850 +/-2

    Cylinder +/-korekta
    (1) -2
    (2) -1
    (3) +2,5
    (4) +0,5

    Na zimnym silniku 3 cylinder do +5 dochodzi i silnik nierówno pracuje.

    Myślicie że na ten 3 cylinder 2T coś da?

    Jest sens zalać 2T i przed wyjeżdżeniem całego baku jechać na JetClean LM(w KrK obecnie z 1 dniowym wyprzedzeniem w Feuvert 179zł)? Generalnie ta usługa to prawie rozpylacz który prawdopodobnie się kończy stąd wątpliwości.
    Zalany Orlen Platinium 2T Moto(około 250ml/bak, niestety sporo go rozlałem ), przejechane 330km trasy:

    (1) - 1,4
    (2) - 1,8
    (3) + 1,4
    (4) + 2,1

    Ciekawa sprawa Dam znać po wypaleniu całego baku jak to wygląda
    Była: 156 1.9JTD SP3

Podobne wątki

  1. [159] Poradnik do Korekty Wtrysków
    Utworzone przez Fryta118 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:28
  2. KOREKTY WTRYSKÓW 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez Michał 12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 16:34
  3. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 13:15
  4. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 21:16
  5. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory