Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 79

Temat: Szarpanie przy wyższych obrotach 2.0 V6 TB

  1. #51
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał Swirus Zobacz post
    nie miałem nigdu styczności z jaką kolwiek Alfą
    overboost to proces realizowany w wszystkich autach z turbiną.


    Cytat Napisał Swirus Zobacz post
    czy sztanga na postoju po prze gazowaniu ma sie.poruszać czy ma stać w miejscu?
    Nie sprawdzałem tego nigdy ale ponoć (z wypowiedzi innych) na postoju to się nie rusza. Zbyt małe obciążenie silnika. Podłącz kompresor z manometrem. Zobacz czy płynnie chodzi WG i łopatka na stronie gorącej. Ma chodzić wszystko płynnie.

  2. #52
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Św.
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TURBO
    Postów
    148

    Domyślnie

    mowisz że overboost jest w ecu,to powiedz mi bo w dziele zrob to sam jest czyszczenie overboosta jak to jest?? ale gdzie sie mam wpiąć z powietrzem??

  3. #53
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał Swirus Zobacz post
    mowisz że overboost jest w ecu,to powiedz mi bo w dziele zrob to sam jest czyszczenie overboosta jak to jest??
    Nie wiem, nie widziałem. Pewnie ktoś wie tyle co Ty Nie ma urządzeń overboost. Są urządzenia które to realizują ale mają inną nazwę. W TB za to odpowiada pierburg. Jakbyś zrobił manuala do czyszczenia pierburga to pewnie tak byś go nazwał "czyszczenie overbostu 2,0V6TB"


    Cytat Napisał Swirus Zobacz post
    ale gdzie sie mam wpiąć z powietrzem??
    Musisz więcej czytać i myśleć logicznie. WG to siłownik pneumatyczny/membranowy. Ustawiony na 0,8 bar. Jeżeli ciśnienie w dolocie przekroczy tą wartość sztanga połączona z membraną w WG zacznie odchylać łopatkę turbiny po stronie gorącej-upuszczać spaliny. Czyli musisz podać ciśnienie na jedyny otwór jaki znajdziesz na WG. To jest proste i logiczne.

    WG jest zasilany z dolotu właśnie przez pierburga. A overboost polega na tym że ecu podaje napięcie na cewkę pierburga powodując że on odcina dojście powietrza z dolotu do WG. Czyli sztanga się nie wychyli i zwiększy się ciśnienie ładowania. Gdy osiągnie 1bar ecu ponownie zwalnia pierburga aby nie przekroczyć ciśnienia doładowania. I tak w kółko.

  4. #54
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kis79
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Giżycko
    Auto
    Alfa 166 2.0 v6 TB
    Postów
    112

    Domyślnie

    czyli MBC w 2.0tb to ciezki temat ? ( nie mialem zamiaru offtopowac ,ani instalowac, ale czysto teoretycznie ecu wykrzaczy pewnie jakis blad )

  5. #55
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Co to jest MBC?

  6. #56
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kis79
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Giżycko
    Auto
    Alfa 166 2.0 v6 TB
    Postów
    112

    Domyślnie

    manual bost controller

  7. #57
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Możesz, wystarczy ręcznie podawać napięcie na pierburga. Ale co Ci da manualna kontrola ciśnienia jak ecu nie poda Ci więcej paliwa???

  8. #58
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Św.
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TURBO
    Postów
    148

    Domyślnie

    probpem rozwiązany szarpania już nie ma wczoraj wymeniłem świece,lekko nie było bo cieżki dostęp bo kolektor nie pozwala ręki włożyć żeby wyciągnąC kapturki ale sposobem dałem rade Marku ustawiłem przerwe tak jak mówiłeś 0.7 tylko że taką przerwę ustawia się po LPG,w książce mam podane 0.8 mam nadzieję że zniczym to nie koliduje.Moje spostrzeżenia są takie że szarpania nie ma ale wydaje mi się że delikatnie go zmuliły te świece,ale to może mi się tak wydaje i chyba za dużo oczekuje od autka Kontrola trakcji załącza się na 3biegu więc chyba jest dobrze Co do MBC czy to jest to samo co Blow Off?? Powiem Wam że wyciąganie kapturków za kolektorem bardzo stresująca robota bo w każdej chwili można uszkodzić przewody WN.Za uważyłem również że pedał przyśpieszenia reaguje jakby wolniej na wciskanie(może mi się tylko zdaje)

  9. #59
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał Swirus Zobacz post
    Marku ustawiłem przerwe tak jak mówiłeś 0.7 tylko że taką przerwę ustawia się po LPG,w książce mam podane 0.8 mam nadzieję że zniczym to nie koliduje
    Polskie katalogi ngk podają błędna informację o przerwie.
    W katalogach ngk w jezykach pogańskich jest już prawidłowa przerwa czyli 0.7 mm.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  10. #60
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Św.
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TURBO
    Postów
    148

    Domyślnie

    PiotrIIx nie mówie tu o katalogu NGK tylko o książce czy tez instrukcji serwisowej Alfy,

Podobne wątki

  1. Gwizd turbo przy wyższych obrotach.
    Utworzone przez Gagex123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 29-03-2013, 11:36
  2. Czerny dymek przy wyższych obrotach...
    Utworzone przez cinexs w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 25-09-2011, 15:44
  3. syczenie i dym przy wyższych obrotach... pomocy
    Utworzone przez alf147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-09-2009, 20:48
  4. [156] Dławi się przy wyższych obrotach
    Utworzone przez Patricko w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 15-10-2008, 09:07
  5. [145] coś rzęzi przy wyższych obrotach w silniku (chyba)
    Utworzone przez MARIN w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 14-06-2008, 23:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory