Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 47

Temat: Silnik 3.0 V6 12V - pomiar obrotów

  1. #11

  2. #12
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Kurna pokażcie mi czujnik wałka rozrządu w 12V fotki, schemat

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Od 1998 164 v6 , GT JTD 2004.Volvo V70 2007
    Postów
    422

    Domyślnie

    Ostatni model 12v(plaskie pokrywy) mial czujnik walka rozrzadu

  4. #14

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Co do czujników spalania stukowego to muszę sprawdzić. Alfa to Spider 3.0 V6 12V przedliftowy.

    Muszę dokładnie posprawdzać co i jak, bo odpięcie przepływki, czyli wywalenie marchewy i mapa awaryjna powoduje, że silnik pracuje normalnie.
    Bez marchewy ma pełną moc, ale strasznie pracuje na wolnych obrotach.
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  6. #16
    Użytkownik Świeżak Avatar alfa_fan
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    WZU
    Auto
    159 164 166
    Postów
    199

    Domyślnie

    Dzień dobry.

    Zdjęcia czujnika tutaj, post nr 9:
    http://www.forum.alfaholicy.org/33_1...chlodnicy.html
    pozdrawiam alfa_fan; ik@r 1063
    AR 145 bx
    - smoczyca(drago);
    AR 164 V6 - sokół millennium;
    AR 159 jtdm - mała czarna;
    AR 164 V6 tb - wściekła(furioso);
    AR 166 V6 sportronic - black lady


    Kupię wzmacniacz i wiązkę DSP

  7. #17
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Dziękuje, cały czas człowiek dowiaduje się coś nowego

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 164 & AR 166
    Postów
    465

    Domyślnie

    W 164 po 93r obrotomierz jest sterowany bezpośrednio z ecu. Tak samo jest w Spiderze.
    W Spiderze jest nowszy sterownik M 3.7 a w 164 M1.7 Obydwa mają czujniki spalania stukowego na bloku pomiędzy głowicami. Główna różnica to przepływomierz.

    Kubicze sprawdzałeś świece jakiego koloru mają elektrody? Sprawdzałeś czy działa regulator ciśnienia paliwa? Na wolnych obrotach powinien zmniejszyć ciśnienie.

    Jakim programem odczytałeś błędy? Jak jest możliwość to zobacz jak pracuje sonda?


    Andrzeju na jakim sterowniku odpaliłeś 155? Masz aparat czy cewki?
    Moje Alfy
    AR 166 Sportronic LPG, 2.5 24v
    AR 166 3.0 Sportronic
    AR 166 Manual 3.0 => swap r5 q4
    AR 164 3.0 24v, Q2, Motronic ME 2.1, ABS+EBD, 6speed
    Gtv_Spider 2.0=> swap 3.0 24v

    Oraz
    Delta III 1.75 k04
    Espace IV 3.5

  9. #19
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał ar4me Zobacz post
    Andrzeju na jakim sterowniku odpaliłeś 155? Masz aparat czy cewki?
    Ja mam silnik 3 litrowy ze Spidera 96r.
    Odpalony na sterowniku V6 2.5 ze 155 silnik ma czujniki spalania stukowego ale są niepodłączone bo sterownik od 155 nie ma wejśc pod te czujniki.Silnik nie ma aparatu i nie miał w originale, ma cewkę na sześć świec
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 23-03-2014 o 21:41

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #20
    ViP Znawca Avatar Rafał
    Dołączył
    02 2006
    Mieszka w
    Kozy k/Bielsko-Biała
    Auto
    164 Q4 , Giulietta QV, 164 - 2 szt , Alfa Galaxy / BUSSO Stelvio Super 280KM/ Spider ph2
    Postów
    1,627

    Domyślnie

    Cytat Napisał ar4me Zobacz post
    W 164 po 93r obrotomierz jest sterowany bezpośrednio z ecu. Tak samo jest w Spiderze.
    W Spiderze jest nowszy sterownik M 3.7 a w 164 M1.7 Obydwa mają czujniki spalania stukowego na bloku pomiędzy głowicami. Główna różnica to przepływomierz.

    Kubicze sprawdzałeś świece jakiego koloru mają elektrody? Sprawdzałeś czy działa regulator ciśnienia paliwa? Na wolnych obrotach powinien zmniejszyć ciśnienie.

    Jakim programem odczytałeś błędy? Jak jest możliwość to zobacz jak pracuje sonda?


    Andrzeju na jakim sterowniku odpaliłeś 155? Masz aparat czy cewki?

    Niema możliwości regulacji ciśnienia paliwa!!! Jest ono stałe - regulowane przez mech regulator ciśnienia wraz z tłumikiem ciśnienia-tzw, stabilizatorem przepływu.

Podobne wątki

  1. Silnik nie ma obrotów!
    Utworzone przez Ricz w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 26-10-2012, 00:22
  2. Problem - silnik ledwo wchodzi na 1200 obrotów
    Utworzone przez Mazaken w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-02-2012, 20:36
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-01-2012, 15:11
  4. Silnik waryjuje powyżej 3000 obrotów
    Utworzone przez eclipse0705 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-04-2011, 19:41
  5. [GTV] Silnik gaśnie na wolnych obrotach / nie trzyma obrotów
    Utworzone przez drvitek w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 14-04-2011, 00:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory