Strona 31 z 48 PierwszyPierwszy ... 212223242526272829303132333435363738394041 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 301 do 310 z 475

Temat: Rozrząd 2.2 JTS (P0013,P0014,P0015,P0016, rozciągnięty łańcuch, brak mocy)

  1. #301
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    warszawa
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Postów
    1,748

    Domyślnie

    Cytat Napisał duch-dziadka Zobacz post
    No tak tylko ta 159 nie jest moim docelowym autem. Myślałem, że jakiś grosz przytulę i będę miał bliżej do kolejnej dużo lepszej 166 3.0.
    Lipa jak smok dla mnie. Auto ma kulnięte 149 tys. Pytanie czy to telepanie to faktycznie dwumas, bo od 3 dni żadnej informacji...
    dwumas sachsa jakies 1k wiec nie jest zle

  2. #302
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Jaki przebieg ma auto? Mam teraz na myśli koło dwumasowe. W JTS-ach powinno być dosyć trwałe.
    Co to znaczy „dosyć trwałe”? Wymieniałem ze sprzęgłem przy bodajże 130 tysiącach...

  3. #303
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Jesteś pewien tego przebiegu? Czytałem na zagranicznych forach, że ludzie wymieniali koła dwumasowe przy przebiegach rzędu 250-300 tys. km.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  4. #304
    Użytkownik Znawca Avatar Zmianowy
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Kodiaq 23' L&K
    Postów
    1,693

    Domyślnie

    Pewnie dochodzi jeszcze jak ktoś wcześniej użytkował samochód.
    "A zatem posiadanie tego samochodu jest jak życie z przepiękną, lecz przy tym zdrowo kopniętą dziewczyną. Bardzo dobrze wiecie, dlaczego się zaangażowaliście. I w tym samym stopniu jesteście świadomi, że wasz związek po prostu nie ma żadnych szans."
    J.Clarkson



    Warszawscy Alfaholicy - Facebook Group
    Brera Team Poland - Facebook Group

  5. #305
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    No tak samo jak z kołem dwumasowym w JTDm. Jedni wymienić jaja ori po 200 000, a np w mojej wg VIN kpl został wymieniony już przy 30 000 ;-)
    Tak czy inaczej, JTS ma znacznie mniejszy moment obrotowy silnika, więc i obciążenia na dwumasie są mniejsze.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  6. #306
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Jesteś pewien tego przebiegu? Czytałem na zagranicznych forach, że ludzie wymieniali koła dwumasowe przy przebiegach rzędu 250-300 tys. km.
    Raczej jestem pewien. Pewnie bym jeszcze kilkadziesiąt tysięcy przejechał, ale zaczynało o sobie przypominać. Ciężko powiedzieć jak auto traktowało dwóch poprzednich właścicieli...

  7. #307
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar duch-dziadka
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Czarnków/Poznań
    Auto
    Giulietta Veloce
    Postów
    106

    Domyślnie

    Cytat Napisał pieta Zobacz post
    dwumas sachsa jakies 1k wiec nie jest zle
    Wydaje mi się, że to jednak nie była dwumasa...do dnia dzisiejszego nie ma odzewu ze strony warsztatu, a przecież w środę skrzynię wyciągali...

  8. #308
    Użytkownik Znawca Avatar Zmianowy
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Kodiaq 23' L&K
    Postów
    1,693

    Domyślnie

    Cytat Napisał duch-dziadka Zobacz post
    Wydaje mi się, że to jednak nie była dwumasa...do dnia dzisiejszego nie ma odzewu ze strony warsztatu, a przecież w środę skrzynię wyciągali...
    Na moje oko to panowie z Twojego samochodu robią obiekt doświadczalny. Żeby zaraz nie wymienili pół samochodu, ja bym jednak skupił się na wymianie tych elektrozaworów.
    "A zatem posiadanie tego samochodu jest jak życie z przepiękną, lecz przy tym zdrowo kopniętą dziewczyną. Bardzo dobrze wiecie, dlaczego się zaangażowaliście. I w tym samym stopniu jesteście świadomi, że wasz związek po prostu nie ma żadnych szans."
    J.Clarkson



    Warszawscy Alfaholicy - Facebook Group
    Brera Team Poland - Facebook Group

  9. #309
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Cytat Napisał duch-dziadka Zobacz post
    Rzekomo auto nie gaśnie, jednak nadal telepie nim tak jak na początku.
    W jakich momentach telepie? Może po prostu poduszki silnika do wymiany? Moim też potrafi zatelepać przy rozruchu. Jak nie telepie na przykład w jeździe w korku, jak podjedziesz kawałek na jedynce i wciskasz sprzęgło, to raczej to nie jest koło dwumasowe.

  10. #310
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar duch-dziadka
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Czarnków/Poznań
    Auto
    Giulietta Veloce
    Postów
    106

    Domyślnie

    Silnikiem telepie w każdym właściwie momencie. Po odpaleniu czuje się drżenie jednostki. W pewnym zakresie niskich obrotów(nie pamiętam jakich) to telepanie czuć na gajdze od skrzyni biegów. Później przy wyższych obrotach czuć, że silnik nadal drży, ale nie przenosi się to na skrzynie biegów. Początkowo przy odpalaniu ma się takie wrażenie, jakby silnik nie chodził na jeden z garów. Jednak jak dodajemy gazu lub zwyczajnie przyspieszamy to auto ładnie ciągnie od dołu. Ja eliminowałem od początku koło dwumasowe. Nie było żadnej reakcji przy wciskaniu sprzęgła, co ciekawe mechanicy też eliminowali to nawet w późniejszym czasie, bo twierdzili że uszkodzonemu kołu dwu-masowemu towarzyszy jakieś stukanie. Żeby było śmieszniej auto nie stoi u Heńka w garażu tylko u ludzi, którzy na włoskich autach zjedli zęby można powiedzieć. Za chwile mijają 3 tygodnie i żadnych dobrych wieści. Poduszka silnika..hmmmm...nie to ma raczej związek z pracą samej jednostki...

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  2. [159] jts P0014
    Utworzone przez noel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 03-04-2017, 20:29
  3. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-08-2015, 21:02
  4. [159] Brak mocy i błąd p0016
    Utworzone przez daffi0808 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 15-01-2015, 12:21
  5. [159] Kompletny brak kultury silnika 1.9JTDM: klepie, brak mocy
    Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-05-2014, 16:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory