Centralka układu klimatyzacji
M70 jest zasilana kluczem (INT/A) na styk 25 przez obwód zabezpieczony bezpiecznikiem F31 w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą
B2 .; zasilana jest bezpośrednio na styku 31 przez obwód zabezpieczony bezpiecznikiem F39 w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą
B2 .Zasilanie do oświetlenia wskaźników włączonych świateł pozycyjnych dochodzi na styk 24 przez obwód zabezpieczony bezpiecznikiem
F35 w skrzynce bezpiecznikowej pod deską rozdzielczą
B2 .
Styk 21
M70 połączony jest z masą.
Z centralką
M70 połączone są czujniki
K87 (czujnik dolny prawy powietrza mieszanego - konektor B - i lewy - konektor A),
K88 (czujnik górny prawy powietrza mieszanego - konektor B - i lewy - konektor A): styki te otrzymują odpowiedni sygnał masy ze styku 32 i przesyłają sygnały do styków 19, 20, 29 i 30 w
M70 .
Czujnik powietrza w kabinie
K89 również odbiera odpowiedni sygnał masy ze styku 32 i przesyła sygnał do styku 37 w
M70 . Czujnik
K89 wyposażony jest w wentylator zasilany poprzez wyłącznik zapłonu, aby mierzyć rzeczywistą temperaturę wewnątrz nadwozia, a nie temperaturę zatrzymanego ciepłego powietrza wewnątrz deski rozdzielczej.
Czujnik promieni słonecznych
K90 informuje centralkę na temat nagrzania wywołanego promieniowaniem: zasilany jest napięciem 5V przez styk 38 centralki
M70 i wysyła dwa sygnały: do styku 39 dla prawej strony i do styku 40 dla lewej.
Czujnik obecności spalin (A.Q.S)
K64 przesyła sygnał sterujący recyrkulacji (obiegu zamkniętego), gdy wskaźnik zanieczyszczenia powietrza przekracza określoną wartość progową szkodliwości: zasilany jest na styku 1 kluczem przez obwód (INT/A) zabezpieczony bezpiecznikiem F31 centralki pod deską rozdzielczą
B2; styk 2 połączony jest z masą, a styk 3 przesyła sygnał do styku 27 w
M70 .
Czujnik zaparowania
K03 zasilany jest na styku 2 kluczem przez obwód (INT) zabezpieczony bezpiecznikiem F49 w skrzynce bezpiecznikowej pod deską rozdzielczą
B2 ; styk 1 połączony jest z masą, a styk 3 przesyła sygnał do styku 27 w
M70 .
Układ klimatyzacji wyposażony jest w siłownik przysłony recyrkulacji (
N82 ), dwa siłowniki mieszania powietrza
(N78 i N79) i rozdzielania powietrza (
N81 i
N83 ).
Siłownik przysłony recyrkulacji
N82 sterowany jest przez centralkę
M70 ze styków 1, 2, 3 i 4.
Siłowniki mieszania powietrza
N78 i
N79 sterowane są przez centralkę
M70 odpowiednio przez styki 5, 6, 7, 8, i 11, 12, 13, 14.
Siłownik rozdzielania powietrza
N80 sterowany jest przez centralkę
M70 ze styków 15, 16, 17 i 18.
Regulator elektroniczny
M72 włącza poprzez sygnał masy elektrowentylator
N85 na różnych prędkościach: jest on zasilany 'kluczykiem' (INT/A) przez obwód zabezpieczony bezpiecznikiem F31 w skrzynce bezpiecznikowej pod deską rozdzielczą
B2 . Otrzymuje sygnał sterujący z centralki ze styku 33 i wysyła sygnał sprzężenia zwrotnego do styku 9 w
M70.
Elektrowentylator
N85 zasilany jest bezpośrednio przez obwód zabezpieczony bezpiecznikiem F5 w skrzynce bezpieczników komory silnika
B1 .
Styk 36 w
M70 steruje włączeniem sprężarki ( Patrz
E6021 WŁĄCZENIE TURBOSPRĘŻARKI ).