Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 60

Temat: Wysokie spalanie, szarpanie przy zmianie biegów 1.9 JTD

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzegorz041983 Zobacz post
    Adi odłacz przeplywke i sie przejedz, zobacz czy jest jakas róznica jesli tak to przeplywka powinna byc dobra ale mozesz sprawdzic czy te druciki w przepływce ktore mierza temp zasysanego powietrza nie sa czasem zaolejone( tak moze byc, wtedy nie mierzą prawidłowo temp. powietrza i podaja błedne info dla kompa czego wynikiem moze byc wieksze spalanie) jesli sa zaolejone musisz psiknac je takim specjalnym preparatem do przepływek "air sensor clean". Czyszczenie "przepustnicy" jak ją nazwales nie zaszkodzi chodzi o klapę gaszącą. No i oczywiscie szczelnosc układu na odcinkach intercooler-kolektor i intercooler- turbinka. Pozdrawiam
    p.s. a jak z mocą jest jakis spadek czy nie zauważyłeś?
    no i to jest konkretna odpowiedź co do mocy, to raczej nie zauważyłem żadnej różnicy. Zrobię wszystko co napisałeś. Słuchaj, a wpadniesz na spota 27? to bys mi pomógł zdiagnozować co i jak

  2. #12
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    w pon wrzuce sceena gdzie sprawdzic temp zasysanego pow. jesli ona odbiega od tego co jest na zewnatrz to moze byc wina duzego zużycia paliwa
    nie mylcie temp pow zasysanego z tem powietrza doladowanego, to sa dwie rózne wartosci, jedna jest mierzona poprzez czujnik w przepływce, druga jest mierzona poprzez czujnik doladowania na kolektorze ssącym.

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    Dzięki, będę wdzęczny. Jeżeli wspomniana przez Ciebie wartość będzie odbiegała od oczekiwanej to przepływomierz do wymiany,tak?

  4. #14
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    dąbrowa górnicza
    Auto
    alfa romeo GT 1.9 jtd (2004)
    Postów
    166

    Domyślnie

    Cytat Napisał Abidibi1509 Zobacz post
    Dzięki, będę wdzęczny. Jeżeli wspomniana przez Ciebie wartość będzie odbiegała od oczekiwanej to przepływomierz do wymiany,tak?
    a przepływkę kupiłeś orginalną?tj.bosch 0280218120,to istotne bo podróbki innych firm mogą "szaleć".i faktycznie przeczyść tę klapę gaszącą i kanały za nią w kolektorze{lubi tam zbierać się syf zwłaszcza jak masz niezaślepiony egr}- u mnie pomogło,a egra zaślepiłem i odciołem całkowicie{tj.cinek się tym zajoł}ale polecam bo problem syfu z głowy.pzd.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    Jeszcze żadnej przepływki nie kupiłem. Dzięki za informacje, na pewno tak zrobię
    czyli wnioskuję, że najprawdopodobniej przepływomierz do wymiany + klapa gasząca do przeczyszczenia

  6. #16
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    dąbrowa górnicza
    Auto
    alfa romeo GT 1.9 jtd (2004)
    Postów
    166

    Domyślnie

    Cytat Napisał Abidibi1509 Zobacz post
    Jeszcze żadnej przepływki nie kupiłem. Dzięki za informacje, na pewno tak zrobię
    czyli wnioskuję, że najprawdopodobniej przepływomierz do wymiany + klapa gasząca do przeczyszczenia
    źle się zrozumieliśmy-myślałem, że wymieniłeś przepływkę i dlatego pytałem o to czy na boscha-ale nie ma pewności czy to właśnie ona jest przyczyną usterki,koszt jest spory bo ponad 300,więc lepiej mieć pewność zanim wywalisz kasę.zacznij lepiej od czyszczenia i jak koledzy z forum sugerują badania parametrów żeby mieć pewność co do wymian i uszczuplania portfela...pzd

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    ceny zamenników zaczynają się od 100 z kawałkiem, ale oryginał to oryginał- zdaję sobie z tego sprawę. Póki co, za mojej kadencji przepływomierza nie wymieniałem

  8. #18
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    Cytat Napisał Abidibi1509 Zobacz post
    Dzięki, będę wdzęczny. Jeżeli wspomniana przez Ciebie wartość będzie odbiegała od oczekiwanej to przepływomierz do wymiany,tak?
    oczekiwana wartosc nie bedzie podana, bo musi sie pokrywac mniej wiecej z tym co jest na zewnatrz.


    pzd.

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    To inaczej, jeżeli nie będzie pokrywać się z temperaturą zewnętrzną to wtedy przepływka do wymiany,tak?

  10. #20
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    dokladnie, i niestety zapomniałem zrobić screena, cóż skleroza, w kazdym badz razie powinienes miec to na głównym spisie z silnika, pod koniec tabeli
    -temp powietrza zasysanego przeływomierz, czy jakos tak, dzis w 2,4JTDM 2006 przegladałem i wylecialo mi z głowy, przepraszam.

    pzd.

Podobne wątki

  1. [159] Szarpanie przy zmianie biegów
    Utworzone przez Kinia27 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 03-06-2016, 19:23
  2. Drganie sprzęgła,szarpanie przy zmianie biegów
    Utworzone przez DavidNoFuck w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 25-02-2014, 19:23
  3. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 23-03-2012, 13:36
  4. [33] Szarpanie, przerwyanie i wysokie spalanie
    Utworzone przez Pol3wa w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 29-10-2010, 09:01
  5. [146]szarpanie przy zmianie biegów
    Utworzone przez Boberek6666 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 22-10-2008, 19:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory