Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 57

Temat: Falujące obroty

  1. #31
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bates911 Zobacz post
    Otworzyć maskę wsadzić łapę pod węża chłodnica-termostat i tam jest wtyczka koloru niebieskiego odepnij ją i przeczyść izopropanolem bądź denaturatem lub mechanicznie.
    Zrozumiano !
    Jutro rano lecę do autka i spróbuje przeczyścić tą wtyczkę. A może ona w ogóle dobrze nie dociska i dlatego takie cuda się dzieją?
    Jutro wszystko obadam, dziękuje

  2. #32
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    Koledzy... albo ja jestem ślepy, albo nie wiem co, aczkolwiek u mnie żadnej wtyczki niebieskiej nie widać NIGDZIE !
    Bates911, jeżeli możesz to wrzuć mi zdjęcie poglądowe, gdzie dokładnie ona powinna być i jak to wygląda u Ciebie. Szukałem dzisiaj z 10 minut i żadna niebieska wtyczka nie rzuciła mi się w oczy.

  3. #33
    Użytkownik Ogier Avatar Bates911
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    164 V6 3.0 12v
    Postów
    192

    Domyślnie

    Zobaczyć ja ciężko bo chowa się całkowicie pod węża

    ps. wiem, wiem płyn mi wycieka.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2014-03-23 15.08.33.jpg
Wyświetleń:	57
Rozmiar:	48.8 KB
ID:	125727   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2014-03-23 15.07.40.jpg
Wyświetleń:	58
Rozmiar:	78.6 KB
ID:	125728  

  4. #34
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    Kurde grzebałem w tamtym miejscu, może jakoś głębiej muszę tam spojrzeć, albo u mnie nie ma tej wtyczki...

  5. #35

  6. #36
    Użytkownik Ogier Avatar Bates911
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    164 V6 3.0 12v
    Postów
    192

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rafał Zobacz post
    Stary pospinaj sobie te kabelki bo jak sie nagrzeją to pasek klinowy zrobi Ci pod maską jesień średniowiecza
    Wszytko jest w fabrycznych zaczepach wiec spokojnie, nic luzem nie lata

  7. #37
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    Niestety, ale nic nie pomogło odpięcie i przeczyszczenie wtyczki... Do tego zauważyłem, że z rurki (wydechu) leci dość duuużo białego dymu i nie jest to raczej para, bo po nagrzaniu do około 90 stopni nie widać zmian. Do tego lubią cykać sobie jakieś przekaźniki i te nieszczęsne falowanie... Nie mam już pomysłów.

  8. #38
    Użytkownik Ogier Avatar Bates911
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    164 V6 3.0 12v
    Postów
    192

    Domyślnie

    A czyściłeś może przepustnice lub przepływomierz? Marchewka się świeci?

  9. #39
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    Marchewa się nie świeci, auto raczej ma moc, tylko tak dziwnie jakby przerywało czasami no i do tego te falowanie obrotów na wolnych. Czasem też lubi kopcić na biało z rury (nie zawsze).
    Przepływkę czyściłem z całego nagaru i syfu który tam zalegał, klapka otwiera i zamyka się bez problemu. Po odpięciu przepływomierza obroty wariują i świeci się marchewka, a po ponownym wpięciu wszystko wraca do normy.
    Wszystkie filtry (WSZYSTKIE) wymienione jakieś 300km temu, do tego świeży olej Valvoline MaxLife 10w40.
    Przepustnicy nie czyściłem, jedynie rurę która do niej leci.
    Myślisz, że przepustnica to odpowiedni trop?

  10. #40
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Bog
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V V6 1993r.
    Postów
    47

    Domyślnie

    No właśnie, ja dopiero dziś usłyszałem, że cyka przekaźnik pod kierownicą w momencie przerywania. Tak się zastanawiam, czy może on ma coś wspólnego, czy to wypadkowa przerywania z innej przyczyny. Kiedyś staremu tak przerywało w Polonezie na gazie, ale bella jest niegazowana.

Podobne wątki

  1. [156] Falujące obroty
    Utworzone przez piter_alfa w dziale 156
    Odpowiedzi: 76
    Ostatni post / autor: 16-09-2014, 18:28
  2. Falujące obroty V6
    Utworzone przez jendger w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 16-01-2014, 16:28
  3. [146] falujące obroty
    Utworzone przez Sylweksko w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 07-03-2012, 21:54
  4. [145] Falujące obroty
    Utworzone przez maniek015 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 07-12-2011, 14:23
  5. [156] 2.0TS Falujące obroty
    Utworzone przez Mattti80 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 12-01-2008, 01:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory