Pokaż wyniki od 11 do 20 z 134
			
		- 
	09-11-2013, 22:07 #11Użytkownik Romeo
			
			
					
						
					
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 07 2009
 - Mieszka w
 - KUTNO/ Łódź
 - Auto
 - 166 2,5v6 2002r.
 - Postów
 - 599
 
 
				Kolego raczej nie wtrysk bo wtrysk od lpg cyka cały czas. A to jest inne cyknięcie i od czasu do czasu.
› Więcej...: Cykająca cewka wysokiego napięcia V6
 - 
	
 - 
	10-11-2013, 19:48 #12Użytkownik Pirat drogowy
			
			
					
						
					
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 05 2011
 - Mieszka w
 - Dąbrowa Górnicza
 - Auto
 - ALFA ROMEO 166 2.5 V6 99r + PODTLENEK LPG BRC
 - Postów
 - 215
 
 - 
	10-11-2013, 20:48 #13Użytkownik Romeo
			
			
					
						
					
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 07 2009
 - Mieszka w
 - KUTNO/ Łódź
 - Auto
 - 166 2,5v6 2002r.
 - Postów
 - 599
 
 
				Koledzy a czemu ta cewka cyka tak nieregularnie od czasu do czasu i tylko jak silnik baardzo długo sie nagrzeje przewaznie zaraz przed wlączeniem sie wentylatora słychac cyk i kilka po wylączeniu sie go.
 - 
	10-11-2013, 21:03 #14Super Moderator Quadrifoglio Verde
			
			
					
						
					
						
					
				
			
			
			
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 05 2009
 - Mieszka w
 - Strzelin
 - Auto
 - 166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
 - Postów
 - 12,644
 
 
				Ponieważ wtedy silnik jest najgorętszy, rozszerzalność cieplna materiałów największa i dostaje wtedy przebicia.
 - 
	10-11-2013, 21:14 #15Użytkownik Romeo
			
			
					
						
					
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 07 2009
 - Mieszka w
 - KUTNO/ Łódź
 - Auto
 - 166 2,5v6 2002r.
 - Postów
 - 599
 
 - 
	11-11-2013, 08:22 #16
 
				najpierw sprawdź czy na przedniej głowicy wszystkie trzy cewki są okej, zdejmij pokrywkę i po zmroku będziesz widział czy jest dyskoteka czy nie

jeżeli wszystkie trzy nie będą miały przebić, ani cykania to wtedy zdejmujesz kolektor dolotowy noo i przekładasz 100 procentowo sprawne cewki z przodu na tył i masz pewność.
Wtedy możesz się bawić znowu w sprawdzanie na przedniej głowicy reszty cewek
						ARrrrr 1 6 6 3.0 V6
 - 
	11-11-2013, 10:21 #17Super Moderator Quadrifoglio Verde
			
			
					
						
					
						
					
				
			
			
			
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 05 2009
 - Mieszka w
 - Strzelin
 - Auto
 - 166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
 - Postów
 - 12,644
 
 - 
	11-11-2013, 10:27 #18
 
				iskier nie, ale jak cewka błyszczy po ciemku pomiędzy jej metalową częścią (tam gdzie się ją przykręca), a plastikiem jest szpara i tam widzę przebicia... Nie wiem czy to prawidłowe.
ARrrrr 1 6 6 3.0 V6
 - 
	11-11-2013, 10:30 #19Super Moderator Quadrifoglio Verde
			
			
					
						
					
						
					
				
			
			
			
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 05 2009
 - Mieszka w
 - Strzelin
 - Auto
 - 166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
 - Postów
 - 12,644
 
 
				Tak, ale najczęściej przebicie jest poniżej. Między tą rurką a głowicą. Albo tam gdzie się cewka styka z głowicą a nie po wierzchu. Niemniej jednak sprawdzić w nocy może.
 - 
	11-11-2013, 10:37 #20
 
Podobne wątki
- 
  
Czy w TS 16V występuja kable wysokiego napięcia?
Utworzone przez Jerry1 w dziale 156Odpowiedzi: 22Ostatni post / autor: 20-06-2014, 10:28 - 
  
[164] Przewody wysokiego napięcia.
Utworzone przez tytus_w w dziale 33/164Odpowiedzi: 22Ostatni post / autor: 23-01-2014, 22:19 - 
  
[164] Przewody wysokiego napięcia
Utworzone przez Miłosz w dziale 33/164Odpowiedzi: 1Ostatni post / autor: 05-10-2008, 07:49 - 
  
[164] 2.0 TS - jak sprawdzić cewki wysokiego napięcia?
Utworzone przez fr33 w dziale 33/164Odpowiedzi: 6Ostatni post / autor: 25-02-2008, 00:29 




					
					
					
						
  Odpowiedz z cytatem
  


			