Pokaż wyniki od 21 do 30 z 134
			
		- 
	11-11-2013, 14:15 #21Użytkownik Romeo
			
			
					
						
					
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 07 2009
 - Mieszka w
 - KUTNO/ Łódź
 - Auto
 - 166 2,5v6 2002r.
 - Postów
 - 599
 
 
				a czy ta cewka powinna wydawac w środku jakiś dzwiek? Jak zdjałem przednia klape to nic nie świeci ani nie błyska ale jak przysune ucho to słychac takie cichutkie miarowe cykanie tylko nie jestem pewien czy to cewka czy z silnika.
- - - Updated - - -
No i jeszcze jedno pytanie czy jak cewka ma przebicie to nie powinno wyskakiwac na FES wypadanie zapłonów? U mnie nie ma tego błędu. Ale jak w paramentrach Fes ustawie wypadanie zapłonów to pokazuje "ok" ale jak dam ostro gazu to lekko sie przydławia i pokazuje "unieważniony" i jak puszcze gaz to znowu "ok" jak lekko dodaje gazu to jest "ok" i sie nie przydławia.
› Więcej...: Cykająca cewka wysokiego napięcia V6
 - 
	
 - 
	11-11-2013, 15:14 #22ZBANOWANY Maniak resoraków
			
			
					
						
					
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 02 2009
 - Mieszka w
 - Polska, Mazowieckie
 - Auto
 - 166 V6 3.0
 - Postów
 - 779
 
 
				W Twoim silniku powinno się juz dac zdiagnozować cewki bez rozbierania , tak na marginesie to najlepiej wymienic wszystkie z takim samym przebiegiem
						
 - 
	11-11-2013, 16:15 #23Użytkownik Romeo
			
			
					
						
					
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 07 2009
 - Mieszka w
 - KUTNO/ Łódź
 - Auto
 - 166 2,5v6 2002r.
 - Postów
 - 599
 
 - 
	11-11-2013, 20:38 #24ZBANOWANY Romeo
			
			
					
						
					
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 02 2011
 - Mieszka w
 - Bydgoszcz
 - Auto
 - 166 2.5V6 CF2 4HP20
 - Postów
 - 655
 
 - 
	11-11-2013, 21:25 #25ZBANOWANY Maniak resoraków
			
			
					
						
					
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 02 2009
 - Mieszka w
 - Polska, Mazowieckie
 - Auto
 - 166 V6 3.0
 - Postów
 - 779
 
 - 
	11-11-2013, 21:59 #26Użytkownik Romeo
			
			
					
						
					
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 07 2009
 - Mieszka w
 - KUTNO/ Łódź
 - Auto
 - 166 2,5v6 2002r.
 - Postów
 - 599
 
 
				A jak wygląda ta diagnoza bez odpinania kolego? jak pisałem Fes mi nie pokazuje błędu. A cewki 6x30zł to ja mam aktualnie u siebie
 nie potrzeba mi kolejnych 6szt złomu.
						
 - 
	11-11-2013, 22:14 #27Użytkownik Alfista
			
			
					
						
					
				
			
			
			
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 05 2008
 - Mieszka w
 - Poznań
 - Auto
 - 166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
 - Postów
 - 4,460
 
 
				Przerabiałem temat u siebie i skończyło się na... 6 nowych cewkach. Jeżeli masz zamiar jeździć tą 166, to nie ma opcji, prędzej czy później trafi Cię wymiana cewek, najlepiej od razu z nowymi świecami (stosunkowo niewielki koszt przy cewkach).
W praktyce wygląda to tak: silnik na benzynie działa OK, zero problemu, sporadycznie na bardzo rozgrzanym (po ostrej jeździe pod czerwone) wypadnie jeden zapłon, natomiast na LPG praktycznie co chwilę wypada zapłon na wolnych obrotach (rozgrzany silnik), powyżej 2000 obr wszystko OK.166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html

 - 
	11-11-2013, 22:46 #28Użytkownik Romeo
			
			
					
						
					
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 07 2009
 - Mieszka w
 - KUTNO/ Łódź
 - Auto
 - 166 2,5v6 2002r.
 - Postów
 - 599
 
 
				Kolego tomaz dzieki za konkretna odpowiedź mam identyczna sytuacje. Ale z braku środków nie wyłoże teraz 1500zł na cewki. Musze się ratowac używkami.Jak sprwdzić które jeszcze dają rade bo chce je przenieśc pod kolektor a reszte na przod aby łatwiej było je podmieniać. Na FES nie mam błedów. tylko słysze, że któraś cyka pod kolektorem.
- - - Updated - - -
A miałes przydławianie jak szybko dodales gazu?
 - 
	12-11-2013, 00:53 #29Użytkownik Alfista
			
			
					
						
					
				
			
			
			
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 05 2008
 - Mieszka w
 - Poznań
 - Auto
 - 166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
 - Postów
 - 4,460
 
 
				Tego nie miałem. Oczywiście przy obrotach poniżej, powiedzmy, 1500 i mocnym naciśnięciu gazu zdarzało się, że wypadał jeden-dwa cylindry, ale to nie to samo co przydławianie.
Sprawdzenie, które cewki są najgorsze zrobiłbym "na słuch" - bierzesz kawał kija (coś jak od miotły, ale krótki) przykładasz jeden koniec do sprawdzanej cewki, a drugi do ucha i słuchasz "cykania" w momencie wypadania zapłonu. Wiem, że metoda może się dziwna wydawać, ale jest bardzo dobra, szczególnie przy wyłapywaniu uszkodzonych łożysk w osprzęcie silnika
Oczywiście cewka która "cyka" to ta uszkodzona.166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html

 - 
	12-11-2013, 08:53 #30Użytkownik Romeo
			
			
					
						
					
				
			
			 
			
				
- Dołączył
 - 07 2009
 - Mieszka w
 - KUTNO/ Łódź
 - Auto
 - 166 2,5v6 2002r.
 - Postów
 - 599
 
 
Podobne wątki
- 
  
Czy w TS 16V występuja kable wysokiego napięcia?
Utworzone przez Jerry1 w dziale 156Odpowiedzi: 22Ostatni post / autor: 20-06-2014, 10:28 - 
  
[164] Przewody wysokiego napięcia.
Utworzone przez tytus_w w dziale 33/164Odpowiedzi: 22Ostatni post / autor: 23-01-2014, 22:19 - 
  
[164] Przewody wysokiego napięcia
Utworzone przez Miłosz w dziale 33/164Odpowiedzi: 1Ostatni post / autor: 05-10-2008, 07:49 - 
  
[164] 2.0 TS - jak sprawdzić cewki wysokiego napięcia?
Utworzone przez fr33 w dziale 33/164Odpowiedzi: 6Ostatni post / autor: 25-02-2008, 00:29 




					
					
					
						
  Odpowiedz z cytatem
			